![]() |
Krapuul overvalt 15-jarige
Gisteren hebben 2 kereltjes geprobeerd mijn broer en een vriend van hem te overvallen. Uiteindelijk zijn ze gaan lopen met een half briefje van 50 euro, nadat ze eerst verschoten waren van de weerbaarheid van mijn broer en daarna te mietig waren om het mes te trekken waarmee ze gedreigd hadden.
En guess what, het waren Noord-Belgen. |
Citaat:
Anders is dit wel extreem belachelijk. Noord-Belgen, alsjeblief :roll: Stel je niet zo aan. |
Ongeveer even belachelijk als het constant te hebben over 'Noord-Afrikanen'?
|
Nee, de naam Noord-Belgen is belachelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel, casca, ik geloof je.
In ieder geval hoop ik dat het nu goed gaat met je broertje en nog 1 tip: als je dat halve briefje van 50 euro binnen brengt in een filiaal van de nationale bank, krijg je er nog 25 euro voor. Dan is hij nog maar voor de helft geript. Het is een plaag tegenwoordig en wees blij dat je broertje het nog kan navertellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze bijzonder Arisch-uitziende familie Noord-Afrikaans noemen is écht wel kapotlachen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze jongen had zoveel geluk niet. vr 24/03/06 - In Antwerpen zijn zeven minderjarigen opgepakt omdat ze een motorisch gehandicapte klasgenoot van veertien in elkaar geslagen zouden hebben. De gehandicapte jongen was een tijdje in levensgevaar, maar is nu aan de beterhand. |
Citaat:
Als jullie het recht hebben om het forum vol te spammen over een diefstal met geweldpleging met de dood tot gevolg van een persoon die jullie niet kennen, waarom zou ik dan verdomme niet het recht hebben om een threadje te openen over een poging tot diefstal met geweldpleging op mijn eigen broer? |
Citaat:
|
Citaat:
8O En waren wonen de Midden-Belgen ? Of een Zuid-Belg ? |
Citaat:
. |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be