Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   MP3-moord (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=126)
-   -   Mag Filip Dewinter nu zondag mee opstappen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49927)

De Prof 19 april 2006 18:37

Mag Filip Dewinter nu zondag mee opstappen?

In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.

Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

Supe®Staaf 19 april 2006 18:43

Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

daiwa 19 april 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 1665628)
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!

Van mij mag hij dat gerust maar zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Wij hebben toch geen schuld aan de uitwas van geweld van dat krapuul.

Revolutie 19 april 2006 18:44

Het is toch ook een mens?

doremi 19 april 2006 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 1665628)

Net als de anderen als burger ok, als politicus niet.

alberto 19 april 2006 18:55

Waarom zou hij dat niet mogen? :roll:

PollyCorrect 19 april 2006 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1665639)
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.

Dit is ten minste eerlijk.
Wel een moeilijk dilemma hé.
Misschien kun je iemand gewoon verwijten te bestaan?

Supe®Staaf 19 april 2006 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1665680)
Dit is ten minste eerlijk.
Wel een moeilijk dilemma hé.
Misschien kun je iemand gewoon verwijten te bestaan?

Als Dewinter als politicus wil 'bestaan' moet hij tegen een stootje kunnen.
Ik beloof mij te beperken tot verbaal geweld tegen Dewinter.
Hij hoeft het niet te lezen, en ook zijn forum-aanhang hier staat het vrij om wat ik hem na zondag in de schoenen schuif te negeren.
Hij mag dus wat mij betreft 'bestaan'.
Mag ik van jou kritiek op hem spuien?
Dank bij voorbaat.
8)

PollyCorrect 19 april 2006 19:05

Je bent wat té heetgeblakerd, Staaf, want zo bedoelde ik het niet.
Maar ja, het maakt deel uit van de algemene Belang-Paranoia die in dit land heerst.

:P

De Prof 19 april 2006 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1665639)

Hij mag kiezen.

En wat zou je ervan denken moest FDW, of het VB in het algemeen aan de media vraagt.
Hun medeleven te laten betuigen, zonder echter mee optestappen, omdat niet iedereen de dit kan "verdagen"...?

Knuppel 19 april 2006 19:14

FDW moet doen wat de ouders vroegen en dat is volgens mij: wegblijven.

De Prof 19 april 2006 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 1665672)
Waarom zou hij dat niet mogen? :roll:

Dat is een goede vraag

Vraag het eens aan de media?

Knuppel 19 april 2006 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 1665728)
En wat zou je ervan denken moest FDW, of het VB in het algemeen aan de media vraagt.
Hun medeleven te laten betuigen, zonder echter mee optestappen, omdat niet iedereen de dit kan "verdagen"...?

Niks te media.

Een condoleancebericht ten persoonlijken titel en in alle stilte volstaat.

PollyCorrect 19 april 2006 19:18

Vind ik ook, Knup. Het lijkt soms alsof.. euuuh... Politiek Correct België maar w�*t blij is met het Vlaams Belang, want zo hoeven ze bepaalde politieke problemen (issues) niet te behandelen, laat staan op te lossen.

Want alleen al het 'benoemen', maakt van een PC'er een Belanger, en dat is uit den Boze!

:evil:

Supe®Staaf 19 april 2006 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1665713)
Je bent wat té heetgeblakerd, Staaf,
want zo bedoelde ik het niet.

Fijn zo!
Citaat:

Maar ja, het maakt deel uit van de algemene Belang-Paranoia die in dit land heerst.

:P
Die paranoiä is geheel terecht.
Ik verafschuw elke ideologie die op gratuite wijze ieder individu bijna automatisch alle kenmerken toekent van het maatschappelijke hokje waarin hij gestopt wordt. Ook de omgekeerde redenering: wanneer de eigenschappen of daden van één individu automatisch getransponeerd worden naar de volledige groep waar hij in opgedeeld wordt.

En denk maar niet dat ik dit enkel Dewinter ten laste leg: ook Danneels en Ahadir e.v.a. bezondigen zich hieraan, elk voor zijn bollenwinkel..........

Supe®Staaf 19 april 2006 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 1665728)

Daar kan ik niet direct iets bij verzinnen.............

De Prof 19 april 2006 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1665733)
FDW moet doen wat de ouders vroegen en dat is volgens mij: wegblijven.

Hier heb je gelijk in.
En ik verwacht dat ook...
Jammer genoeg, hebben de 'democratische' partijen daar geeen oren naar
Zij gaan wel mee opstappen.

Nu, voor mij mag iedereen mee opstappen, allochtoon, autochtoon, politieker, wie of wat je ook bent.

Ik hoop daarom dat de media, NIEMAND in "close-up" zal nemen.
Want dan primeert niet meer wie je bent maar wat

Knuppel 19 april 2006 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 1665747)
Vind ik ook, Knup. Het lijkt soms alsof.. euuuh... Politiek Correct België maar w�*t blij is met het Vlaams Belang, want zo hoeven ze bepaalde politieke problemen (issues) niet te behandelen, laat staan op te lossen.

Want alleen al het 'benoemen', maakt van een PC'er een Belanger, en dat is uit den Boze!

:evil:

Was de vraag dan niet of het verstandiger is dat FDW discreet op de achtergrond blijft?
Met een simpel condoleancebericht, waar de media niets over te weten hoeven te komen, zijn de ouders ervan op de hoogte dat FDW hun vraag respecteert, desondanks met hen meeleeft, én de media kan niks misbruiken. Op grijpen die daar niet elke kans voor aan?

De Prof 19 april 2006 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1665780)
Was de vraag dan niet of het verstandiger is dat FDW discreet op de achtergrond blijft?
Met een simpel condoleancebericht, waar de media niets over te weten hoeven te komen, zijn de ouders ervan op de hoogte dat FDW hun vraag respecteert, desondanks met hen meeleeft, én de media kan niks misbruiken. Op grijpen die daar niet elke kans voor aan?

Het zou beter zijn moest de familie "elke" persoon die iet of wat met politiek te maken heeft expliciet vraagt weg te blijven.

Dan pas zou er een echt burger meeleven zijn.
Maar bkijkbaar kunnen ze het niet laten.
Ze hebben al met hunne kop op TV geweest om te zeggen dat ze WEL komen.

:evil: :evil:

Maar je zal zien, "ondanks", zal de politiek correcte media, zondag ze weer in de schijnwerpers zetten.

En dan zal men het niet na laten om te berichtten dat het VB NIET aanwezig was.
Alsof dit gebeuren , hun geen barst kan schelen.

ancapa 19 april 2006 20:12

Vlaams Belang werd werd in alle talen doodgezwegen op VTM als democratische partij !

Nog een geluk dat er zondag het Nationaal zangfeest is in Antwerpen... daar zijn we welkom !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be