![]() |
WK in de lage landen?
Citaat:
|
ge vergeet de gokchinezen nog;..;-)
|
Het is de enige manier om ons nog eens te kwalificeren.
|
Ik heb maar 'nee' gezegd omdat ik zowiezo niet van voetballen hou. Waarom niet eens een andere sport beoefenen, iets zinnigers ?
Zoals 'Klei-ambtenaar-schieten' of zo ? ;-) |
Ja als het een winstgevende onderneming is voor onze economie.
|
Citaat:
|
Ik heb neen gestemd omdat ik vind dat we dat geld beter zouden besteden aan de Olympische Spelen in Mechelen.
|
Ik heb ja gestemt omdat voetbal het ennige is wat minder begoede(ook rijken hoor) mensen samenbrengt. Daar bestaat er om eerlijk te zijn veel minder klasse verschil. Voetbal is een sport en volkvermaak waar je ierereen samen kan aan treffen arm of rijk
|
Fisherman:
Citaat:
|
Als er geen belastingsgeld gebruikt wordt, is het altijd goed.
|
Ik hoop dat er keiveel belastingsgeld naar gaat. Hoewel ik voetbal enorm haat. Het is een achterlijk opgeklopt spel voor dom alledaags volk. Ik ben niet alledaags en kijk bijgevolg ook geen voetbal. Ik heb zelfs nooit een match gespeeld, zelfs niet tijdens de lessen LO want ik ging lekker laf aan de kant zitten terwijl de anderen met hun typische jeugdhuizerige kuttekop gingen meespelen omdat ze niet beter weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voetbal dient om het werkvolk koest te houden zodat ze niet in opstand zouden komen tegen de bazen.
|
Citaat:
Ik moet van mijn karig loontje afstaan aan iets waar volgens mij enkel dikke nekken iets aan hebben, schande is dat! |
Hoe ziet een jeugdhuizerige kuttekop eruit? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaak wordt er veel geld uitgesmeten aan elitaire shit waar inderdaad geen normaal mens naar gaat kijken. Dus deze kritiek van jou is zeker ten dele juist. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be