![]() |
Rice waarschuwt voor mondiale nucleaire oorlog, teotwawki
Van een vriendin van mij in Oostenrijk, werkende op een ambassade
Een aantal dagen geleden zou het bericht (uiterst vertrouwelijk ) verspreid zijn geweest dat de VS solo slim zou gaan in de nucleaire verwoesting van Iran op zowel industriele, civiele als militaire doelwitten. De VS houden terdege rekening met een complete escalatie waarbij China en Rusland mee in het nucleaire front zouden betrokken worden, met consequenties die niet te vatten zijn. De bron is geloofwaardig, de implicaties niet te vatten. |
Citaat:
|
Zou het VB ons kunnen redden?
|
Citaat:
|
Citaat:
ja natuurlijk.. al vereist dat wel nog even de splitsing van België, de éénmaking van Vlaanderen en Nederland tot één Dietsland en het bepalen van één absolute leider, uiteraard dit alles via brov |
Citaat:
maar wat met Libië ? |
Man, man, man, hoe eenvoudig het is om mensen in hun fantasie te stimuleren. Ik begrijp soms waarom politici een enorme kick krijgen wanneer ze zien hoe sommige paranoïde burgertjes er maar op los fantaseren - dat geeft zo'n gevoel van macht. Hilarisch.
Zoals vrijwel alle think tanks voorspellen komt er van een aanval op Iran niks in huis. Eenvoudige speltheorie toont immers aan dat de grootste verliezer bij een conflict de Verenigde Staten zelf zijn. Ik blijf akkoord met de revolutionaire stelling van Deleuze en Guattari die zegt dat paranoïa voortkomt uit existentiële verveling, en niet uit angst. Alcazar, zoek eens een hobby. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn overgeleverd aan de internationale krachten achter de schermen die beslissen wat er zal gebeuren. Als zij een wereldoorlog op de agenda staan hebben dan is de kans groot dat dit gebeurd. Ze hebben het al tweemaal gekunnen in het verleden waarom zou het nu niet kunnen.
Het is een plan dat wordt opgevolgd dat zo diep gaat dat de meesten tilt slaan bij de overweging dat het echt zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Empire In Descent: The Deliberate Destruction Of America[/SIZE] Worldwide despise of the United States an intentional pre-cursor for world government takeover http://www.prisonplanet.com/articles...estruction.htm Citaat:
|
zeg tekstjes bijeenverzinnen kan ik ook hoor. Waarom zouden we dat WWIII scenario moeten geloven? Als er morgen zich toevallig een crisis voor doet in Cuba dan zal er wellicht een soortgelijke tekst opduiken zeker, waarin staat dat het plan was dat de derde wereldoorlog begon in Cuba?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be