Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   MP3-moord (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=126)
-   -   Moet Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael ontslag nemen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=49966)

duveltje382 20 april 2006 15:06

Moet Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael ontslag nemen?

Gewoon de vraag die ik me stel na de MP3 moord? Wie draagt hier politieke verantwoordelijkheid? Wie staat in voor onze veiligheid?

Bhairav 20 april 2006 15:08

:lol::lol::lol::lol:

duveltje382 20 april 2006 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1667203)
:lol::lol::lol::lol:

Waarom lach je?

Knuppel 20 april 2006 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667199)
Gewoon de vraag die ik me stel na de MP3 moord? Wie draagt hier politieke verantwoordelijkheid? Wie staat in voor onze veiligheid?

Zet Lorette Onkelinkx als kers op de taart en ik zeg, ja.

Niet dat veel zal uithalen. Juist door haar zullen ze allebei blijven zitten waar ze zitten.

Bhairav 20 april 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667205)
Waarom lach je?

Ik vind uiteraard dat ministers geen onslag genoeg kunnen nemen, daar niet van...
Maar dat zou zo belachelijk zijn, het is een accident dat altijd en overal kan gebeuren. En waar die minister geen reet mee te zien heeft...

Knuppel 20 april 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667205)
Waarom lach je?

Tja....
Zelfs het vierde wereldsyndicaat dat probeert munt te slaan uit deze triestige affaire...

Knuppel 20 april 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1667211)
Ik vind uiteraard dat ministers geen onslag genoeg kunnen nemen, daar niet van...
Maar dat zou zo belachelijk zijn, het is een accident dat altijd en overal kan gebeuren. En waar die minister geen reet mee te zien heeft...

Dat zegt de minister zelf ook over de zaak Erdal...

Bhairav 20 april 2006 15:20

Tjah... Maar hij bewaakte die toch zelf niet? :?

duveltje382 20 april 2006 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1667215)
Tja....
Zelfs het vierde wereldsyndicaat dat probeert munt te slaan uit deze triestige affaire...

WAT EEN ONZIN,WE KOMEN NOG EENS NIET OP BIJ DE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN,Boeg????? Ik vraag enkel wie hier verantwoordelijk voor is politiek gezien hé. Super zwak antwoord Knuppel,is dat al wat je hebt?

Supe®Staaf 20 april 2006 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1667227)
Tjah... Maar hij bewaakte die toch zelf niet? :?

Vandelanotte en Declerck bewaakten Dutroux ook niet zelf.

Knuppel 20 april 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667228)
WAT EEN ONZIN,WE KOMEN NOG EENS NIET OP BIJ DE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN,Boeg????? Ik vraag enkel wie hier verantwoordelijk voor is politiek gezien hé. Super zwak antwoord Knuppel,is dat al wat je hebt?

Sorry hoor, Duveltje.
Ik probeerde me alleen even voor te stellen wat Bhairav dacht.8)

duveltje382 20 april 2006 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1667235)
Sorry hoor, Duveltje.
Ik probeerde me alleen even voor te stellen wat Bhairav dacht.8)

Kan zijn,maar wie draagt hier politieke verantwoordelijkheid? Of heeft verantwoordelijkheid geen zin meer? We zetten 20 mensen aan het hoofd van iets,maar ze doen maar!!!!!! En dan verschieten jullie als er mensen moorden plegen voor een mp3speler hé Graag eerlijk en normaal antwoord

Bhairav 20 april 2006 15:37

Nogmaals: die MP3-moord heeft ermee niks te zien. Is maar massahysterie.

duveltje382 20 april 2006 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1667248)
Nogmaals: die MP3-moord heeft ermee niks te zien. Is maar massahysterie.

Iemand draagt altijd de verantwoordelijkheid

Dave Brocatus 20 april 2006 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667242)
Kan zijn,maar wie draagt hier politieke verantwoordelijkheid? Of heeft verantwoordelijkheid geen zin meer? We zetten 20 mensen aan het hoofd van iets,maar ze doen maar!!!!!! En dan verschieten jullie als er mensen moorden plegen voor een mp3speler hé Graag eerlijk en normaal antwoord

Een Minister van Binnenlandse Zaken ontslag laten nemen telkens er een gruwelijk misdrijf gebeurt, heeft geen zin. Het zou volgens mij in de eerste plaats zorgen voor een gebrek aan continuïteit inzake het binnenlands beleid.

Nu vind ik wel dat Patrick Dewael ontslag moet nemen als minister, maar dan omwille van de zaak Erdal en niet omwille van deze moord.

Dave Brocatus 20 april 2006 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667251)
Iemand draagt altijd de verantwoordelijkheid

In het geval van deze roofmoord is dat diegene die die jongeman heeft doodgestoken. En dat is niet Patrick Dewael

duveltje382 20 april 2006 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus (Bericht 1667255)
Een Minister van Binnenlandse Zaken ontslag laten nemen telkens er een gruwelijk misdrijf gebeurt, heeft geen zin. Het zou volgens mij in de eerste plaats zorgen voor een gebrek aan continuïteit inzake het binnenlands beleid.

Nu vind ik wel dat Patrick Dewael ontslag moet nemen als minister, maar dan omwille van de zaak Erdal en niet omwille van deze moord.

Gruwel,de ene moord is al belangrijker dan de andere hé,het gaat hier wel degelijk om mensen Bij mij moet je met zo een onzin niet af komen hoor,en lach mij maar uit!!!! Minister van BINNELANDSE ZAKEN!!!!!

Dave Brocatus 20 april 2006 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1667278)
Gruwel,de ene moord is al belangrijker dan de andere hé,het gaat hier wel degelijk om mensen Bij mij moet je met zo een onzin niet af komen hoor,en lach mij maar uit!!!! Minister van BINNELANDSE ZAKEN!!!!!

Waarom is de ene moord belangrijker dan de andere?
Gaat het bij iedere moord niet om mensen?

Supe®Staaf 20 april 2006 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus (Bericht 1667262)
In het geval van deze roofmoord is dat diegene die die jongeman heeft doodgestoken. En dat is niet Patrick Dewael

Zo is dat.

PollyCorrect 20 april 2006 16:18

Nihoul wordt vrijgelaten en kleine misdrijfkens geseponeerd.
Met Laurette gaat alles goed. :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be