Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Heeft iemand weet van dit laatste gerucht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50003)

bob. 21 april 2006 08:43

Heeft iemand weet van dit laatste gerucht

Dat de VLD een troep en zootje ongeregeld wordt of werd is een publiek geheim.
Onnatuurlijke coalities en relaties maken deel uit van het tegenwoordige curriculum van de partij.
Het hoge percentage echtscheidingen zijn uiteraard privé aangelegenheden, maar zijn tevens een serieuze indicator dat er wat fout loopt in de liberale gezinnen.
Wie problemen heeft op het werk neemt die vroeg of laat mee naar huis.
Wie dan thuis alle professioneel opgelopen frustratie uitbraakt komt vroeg of laat in relationele problemen.
Maar dit gezegd zijnde, .....nu tot de orde van de dag.

Er cirkelt een gerucht rond, en ik leg de nadruk op een tot hiertoe NIET bewezen gerucht , als zou Bartje (Guy's squire boy) op een meer dan professionele manier omgaan met Anissa Temsamani ?!
Yves Desmet van de morgen wees in de uitzending ' koppen ' van alweer een tijdje geleden naar aanleiding van Rik Daems' partij-overkoepelende relatie met Sophie Pécriaux , naar een andere op til zijnde relatie tussen een VLD'r en een rode furie.

Weet iemand meer over deze nieuwe vorm van blauw verraad ?

Groetjes

Manuel* 21 april 2006 08:46

U heeft een ongezonde interesse voor het privé-leven van mensen. U bent ongetwijfeld een fan van reality-shows �* la Big Brother... :roll:

Morduk 21 april 2006 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob. (Bericht 1668535)
Onnatuurlijke coalities en relaties maken deel uit van het tegenwoordige curriculum van de partij.
Het hoge percentage echtscheidingen zijn uiteraard privé aangelegenheden, maar zijn tevens een serieuze indicator dat er wat fout loopt in de liberale gezinnen.
Wie dan thuis alle professioneel opgelopen frustratie uitbraakt komt vroeg of laat in relationele problemen.

Er cirkelt een gerucht rond, en ik leg de nadruk op een tot hiertoe NIET bewezen gerucht , als zou Bartje (Guy's squire boy) op een meer dan professionele manier omgaan met Anissa Temsamani ?!
Yves Desmet van de morgen wees in de uitzending ' koppen ' van alweer een tijdje geleden naar aanleiding van Rik Daems' partij-overkoepelende relatie met Sophie Pécriaux , naar een andere op til zijnde relatie tussen een VLD'r en een rode furie.

Groetjes

Als je dergelijke vorm van politieke analyse verkiest, stel ik een abonnement op Dag Allemaal voor.

bob. 21 april 2006 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* (Bericht 1668539)
U heeft een ongezonde interesse voor het privé-leven van mensen. U bent ongetwijfeld een fan van reality-shows �* la Big Brother... :roll:

--------

Big brother ???????.................braak !!!!!!!!!!!!!!!

Neen, ik beschouw dit als een terechte interesse naar het ware gedachtegoed van politici die voor de camera beweren centrum-rechts te zijn , en daarna één voor één verbroederen met haast extreem-linkse collegas.
Een relatie tussen twee mensen komt voornamelijk tot stand op basis van gemeenschappelijke interesses , ideologiëen en visies.
Als ik dan water en vuur zie flirten met elkaar, dan stel ik mij de vraag of,...was dat vuur dan wel zo warm ,of,...was dat water dan wel zo nat.

Soms (de laatste tijd meestal) moet met op basis van gedrag het ware gelaat van politici bepalen.
En hebben wij als burger en kiezer niet het recht om te weten wie voor een deel onze toekomst uitstippelt ??

Groetjes

bob. 21 april 2006 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 1668540)
Als je dergelijke vorm van politieke analyse verkiest, stel ik een abonnement op Dag Allemaal voor.

----------

zie reactie op Manuel.

Groetjes

vlijmscherp 21 april 2006 08:59

wat iemand in zijn privéleven doet, is toch zijn zaak?? dat heeft niets met politiek te maken.
We glijden hier meer en meer af naar Angelsaksische toestanden, waar het privéleven bepaalt of je een goede politicus bent of niet. Arm Vlaanderen.

bob. 21 april 2006 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 1668549)
wat iemand in zijn privéleven doet, is toch zijn zaak?? dat heeft niets met politiek te maken.
We glijden hier meer en meer af naar Angelsaksische toestanden, waar het privéleven bepaalt of je een goede politicus bent of niet. Arm Vlaanderen.

---------

inderdaad, en ik wil , indien het waar is, helemaal niet weten wat het nieuwbakken koppeltje dan wel allemaal doet achter gesloten deuren.
Maar ik herhaal,.....het tot stand komen van zulke contradictionaire relatie gebeurt wel op de werkvloer (in de door ons onderhouden, en betaalde parlementaire gangen weet je wel) , zodat ik in deze meen het recht te hebben om te weten hoe onze belastingsgelden besteed worden.

Misschien moeten de criticasters zoals jullie daar toch eens diep over nadenken.

Groetjes

Pietje 21 april 2006 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob. (Bericht 1668561)
---------

inderdaad, en ik wil , indien het waar is, helemaal niet weten wat het nieuwbakken koppeltje dan wel allemaal doet achter gesloten deuren.
Maar ik herhaal,.....het tot stand komen van zulke contradictionaire relatie gebeurt wel op de werkvloer (in de door ons onderhouden, en betaalde parlementaire gangen weet je wel) , zodat ik in deze meen het recht te hebben om te weten hoe onze belastingsgelden besteed worden.

Misschien moeten de criticasters zoals jullie daar toch eens diep over nadenken.

Groetjes

Nadenken doe ik over belangrijke dingen. Niet over het soort sappige verhaaltjes waar jij je druk over maakt.

born2bewild 21 april 2006 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1668564)
Nadenken doe ik over belangrijke dingen. Niet over het soort sappige verhaaltjes waar jij je druk over maakt.

heb je over deze repliek nagedacht?

Kim 21 april 2006 09:21

Citaat:

En zo weten we weer meteen vanuit welke hoek de wind waait... :roll:

Komaan zeg, laat die mensen hun privéleven eens voor wat het is! Wat heeft dit in godsnaam met "verraad" te maken???

job 21 april 2006 09:30

Alhoewel hun prive-leven hier helemaal niet ter zake zou dienen te zijn, kan ik wel bevestigen, dat ik dat gerucht (!) ook opgevangen heb. Hoe hoog het echtheidsgehalte van dit gerucht is, weet ik niet.

Kim 21 april 2006 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 1668585)
Alhoewel hun prive-leven hier helemaal niet ter zake zou dienen te zijn, kan ik wel bevestigen, dat ik dat gerucht (!) ook opgevangen heb. Hoe hoog het echtheidsgehalte van dit gerucht is, weet ik niet.

1. Geruchten zijn maar geruchten
2. Wat doet het er in godsnaam toe, zelfs als het waar zou zijn?

Distel 21 april 2006 09:38

Dit gerucht doet al zeker een week de ronde. Who gives a crap.

job 21 april 2006 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1668594)
1. Geruchten zijn maar geruchten
2. Wat doet het er in godsnaam toe, zelfs als het waar zou zijn?

1.Idd.
2.Het doet er helemaal niks toe.

Het heeft een hoog 'Dag Allemaal' -gehalte. Niet meer, niet minder. De hoogste nieuwswaarde van dit gegeven : zero.

Pietje 21 april 2006 09:44

Citaat:

Groetjes

Jij zou "de job van je leven" kunnen krijgen : GLUURDER !!!
En dan ben je weg, natuurlijk 8)

Knuppel 21 april 2006 09:55

Hoe ging dat ook weer toen Martens en Van Hecke van partner veranderden?
Zouden degenen die nu zo ...ahum....terughoudend zijn als er paars-politieke paartjes ontstaan, dat toen ook geweest zijn?

Arnold 21 april 2006 09:57

Hoort dit niet in het roddelhoekje K&K in plaats van bij Binnenlandse Politiek?

Pietje 21 april 2006 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 1668627)

Vind ik ook ;-)

Herr Flick 21 april 2006 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 1668602)
Dit gerucht doet al zeker een week de ronde. Who gives a crap.

ik heb daar ook al ergens een verwijzing naar gezien of gehoord, ... ergens in de kant zo, ...

ja ze kunnen maar gelukkig zijn hé.

bob. 21 april 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 1668627)

-----

en meteen staat het dan ook in.

Maar dat neemt niet weg dat velen de draagwijdte niet kunnen/willen inzien van deze zogezegde privé-aangelegenheid.
Veel (nou ja veel zijn dat er tegenwoordig niet meer) VLD-kiezers stemmen , of stemden , voor het rechts-gehalte (zie JM Dedecker) van de partij.
Als je nu al romances krijgt tussen twee zogezegd volledig verschillende ideologieën , dan kan je je de vraag stellen in hoeverre die ' privé-aangelegenheden ' zich doortrekken in de politieke besluitvorming of programmastandpunten.

Kom nu aub niet af met te zeggen dat werk en privé absoluut gescheiden kunnen worden op dat niveau.
Daarom gebeuren er zoveel echtscheidingen bij de VLD waarschijnlijk.
Neen !!!!!!.....in die branche neemt men het werk mee naar huis, of dachten jullie dat er zoveel dochters en zonen van , in de politiek stappen omdat daar thuis nooit werd over gepraat.
Ik ga er vanuit dat rood /blauwe koppeltjes tijdens de ' pîllowtalk ' van gedachten wisselen en elkaars beoordelingsvermogen daarmee beinvloeden.
Als ik VLD kiezer was ( en dat WAS ik gedurende lange tijd) dan begon ik mij nu vragen te stellen of mijn blauwe stem al dan niet een verwaterde rode is geworden.

Daar mijne dames en heren gaat deze topic over.
Niet over al dan niet privé-aangelegenheden.

Groetjes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be