Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Helemaal geïntegreerd. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50032)

vercetti 21 april 2006 20:30

Helemaal geïntegreerd.

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv

PAJOT 21 april 2006 20:39

:lol: :lol: :lol:

Bhairav 21 april 2006 21:11

Werd die Marrokaanse (of wat dan ook) ni aangevallen door een ordinaire gabberslet?

Jazeker 21 april 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1669935)
Werd die Marrokaanse (of wat dan ook) ni aangevallen door een ordinaire gabberslet?

Nee hoor... het was allemaal socio-cohesief.

Jazeker 21 april 2006 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1669935)

En donker haar is niet meteen marrokaans, he. We gaan niet racistisch doen, mag ik hopen ?

Kim 22 april 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1670009)
En donker haar is niet meteen marrokaans, he. We gaan niet racistisch doen, mag ik hopen ?

Beide meisjes zagen er tohc Marokkaans uit voor zover ik zag.

De ironie gewoon... Een interview over integratie en op de achtergrond de clash tussen allochtone Nederlandse meisjes en een blond wicht...

[radiohoofd] 22 april 2006 10:58

lol

Jazeker 22 april 2006 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1670490)
Beide meisjes zagen er tohc Marokkaans uit voor zover ik zag.

De ironie gewoon... Een interview over integratie en op de achtergrond de clash tussen allochtone Nederlandse meisjes en een blond wicht...

Dat klinkt alvast neutraal :-D

Kim 22 april 2006 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1670525)
Dat klinkt alvast neutraal :-D

Ja sorry, maar ik erger me dood aan pubermeisjes die met een air van hier tot ginder rondlopen, met hun jeans in hun laarzen gepropt en dan denken dat ze miss universe zijn...

(verder: no offence) :mrgreen:

Levertraan 22 april 2006 11:09

"Je hebt wel die uitzonderingen natuurlijk hé.."

:lol:

Jazeker 22 april 2006 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1670535)
Ja sorry, maar ik erger me dood aan pubermeisjes die met een air van hier tot ginder rondlopen, met hun jeans in hun laarzen gepropt en dan denken dat ze miss universe zijn...

(verder: no offence) :mrgreen:

Je kent het verhaal achter die beelden toch niet ?

Kim 22 april 2006 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1670581)
Je kent het verhaal achter die beelden toch niet ?

Nee, dat kent niemand.

Ik ging dan ook enkel verder op perceptie en eigen ervaringen... ;)

FISHERMAN 22 april 2006 12:45

1 Bijlage(n)
Deze foto, genomen uit het filmpje, zegt voor mij genoeg.

Bhairav 22 april 2006 13:09

Die blonde trut deed lastig en krijgt terug op haar muil, is da ni normaal ofzo?

vercetti 22 april 2006 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1670790)
Deze foto, genomen uit het filmpje, zegt voor mij genoeg.

Offtopic: hoe doe je dat, een screenshot nemen terwijl een filmpje aan het afspele, is?

FISHERMAN 22 april 2006 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1670934)
Offtopic: hoe doe je dat, een screenshot nemen terwijl een filmpje aan het afspele, is?

Op mijn Linux systeem kunnen 99% van de videospelers dat.
Als je een Windowsgebruiker bent kan je daaarvoor Media Player Classic gebruiken.

Jewel 22 april 2006 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1670009)

Op 1min 7sec hoor je duidelijk dat de twee meisjes worden uitgescholden voor xxx-marokkaantjes.

FISHERMAN 22 april 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1669879)

Mag ik trouwens eens vragen waarom een VuilB' er als jij dit filmpje plaatst?
op 0.34 zie je heel duidelijk dat die blonde racistise trut haar pas versnelt en opzettelijk tegen de 2 allochtonen aanloopt. Als zij daar iets over willen zeggen(heel terecht naar mijn mening) krijgen een hoop racistische verwijten naar hun kop geslingers en op de koop toe nog een Hitlergroet.
Maar de extreem-rechtse nazi's zien natuurlijk alleen maar allochtonen en ruzie, dus met hun mini-brein gaan ze erweer van uit dat het allemaal de schuld is van die allochtonen.
Wansmakelijke propagande.

Kim 22 april 2006 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1671104)
Mag ik trouwens eens vragen waarom een VuilB' er als jij dit filmpje plaatst?
op 0.34 zie je heel duidelijk dat die blonde racistise trut haar pas versnelt en opzettelijk tegen de 2 allochtonen aanloopt. Als zij daar iets over willen zeggen(heel terecht naar mijn mening) krijgen een hoop racistische verwijten naar hun kop geslingers en op de koop toe nog een Hitlergroet.
Maar de extreem-rechtse nazi's zien natuurlijk alleen maar allochtonen en ruzie, dus met hun mini-brein gaan ze erweer van uit dat het allemaal de schuld is van die allochtonen.
Wansmakelijke propagande.

De Hitlergroet wordt toch gebracht met een gestrekte rechterarm? De man in het filmpje stak z'n linkerarm omhoog, volgens mij wil hij eender zeggen "genoeg nu".

FISHERMAN 22 april 2006 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1671148)
De Hitlergroet wordt toch gebracht met een gestrekte rechterarm? De man in het filmpje stak z'n linkerarm omhoog, volgens mij wil hij eender zeggen "genoeg nu".

extreem-rechtsen zijn nu eenmaal niet de slimsten, buiten het feit dat hij zijn linker ipv rechterarm gebruikt is dit duidelijk een hitlergroet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be