![]() |
zijn er nog vlaamse vlamingen
is de vlaming van nature uit een een zwarte.
nadat renauld duizende vlamingen de straat heeft opgegooit, zijn er meer van hun wagens gekocht door zogezegde vlamingen. een waalse tak van inbref maakt reclame op elke voetbalwedstrijd en de meeste vlaming kiezen liever voor een pilsje waar de walen werkgelegenheid hebben dan een pilsje waar vlamingen een inkomen van hebben. nooit zal ik een renauld , een witte uit de walen of een iedere man, uit de walen, weet waarom, kopen. vlamingen aller landen open je ogen voor de walen ze sluiten. brussel en zijn randgemeenten waren in de onafhankelijkheid van belgie vlaams waar ge met uw moedertaal in deze vlaamse omgeving niet meer terecht kunt. maar zijn nu bezet door extreme walen en melken nu uw portemonee. en wij maar knikken en maar slikken. het leven in vlaanderen zou mooi kunnen zijn. er is dringend nood aan echte galliers en een guldensporenslag. op onze politiekers moeten we niet rekenen want zij denken alleen aan eigen portefuille en eigen volk ( familie op een goed betaald postje ) die een graantje kunnen meepikken eerst. |
vlamingen kunnen nederlands
|
Citaat:
:-D Nee, serieus, dit is weer zo'n raar topic. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan drink ik liever nog een echte Waalse Chimay of Orval, dan het commerciële Stella-Artois. |
Citaat:
ik moet bekennen dat ik het niet kan, van het Leuvens goedje afblijven zou er echt teveel aan zijn. |
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Die flamingantjes toch! :-P:lol:8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be