![]() |
Nee
De nieuwe protestpartij NEE stuurde ruim 12.000 e-mailberichten rond. De stichters Bachir Boiumaâza en Jan De Bruyn willen hun partij zo verder bekend maken. Zij willen iedereen die ontevreden is met de huidige politiek een écht neen-alternatief bieden. Zo willen ze de proteststemmers weghouden van het VB. Uit peilingen bleek dat 16% van de Antwerpse kiezers voor NEE willen stemmen.
http://www.nee.be/ Ik vraag me af waar die proteststemmers vandaan zouden komen. Zouden dat proteststemmers zijn die op het Belang stemmen of zouden ze eerder mensen aantrekken die de politiek beu zijn maar niet op het Belang willen stemmen? In dat geval snoepen ze stemmen af van andere partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Die 16% doet me denken aan de cijfers van BUB voor de verkiezingen. :lol:8) |
Ik ben tegen de afschaffing van de opkomstplicht, maar de blanco-stem moet wel een gewicht krijgen in de zetelverdeling (lege zetels). Tot zolang zo'n systeem niet bestaat, is de partij NEE een goed alternatief.
|
Flauwekul.
|
Het lijkt me echt wel een belachelijk gedoe, alsof die 'nee' nonsens ook maar iets effectief zou veranderen. In plaats van onnozel stuntgedoe zou men beter zelf eens met een alternatief op de proppen komen.
Ik zeg 'nee' tegen 'nee'. |
Zou wel leuk zijn als ze op de wip zitten tussen VB en de andere partijen :p
|
ik vind mijn stad nou net iets te belangrijk om als inzet voor een spelleke wip te dienen hoor ;)
|
Dus alle zever terzijde; dit is enkel en alleen een partij tegen het Vlaams Belang?
Wat een waanzin. |
Citaat:
|
Wel een goede website, en zoals Hugo al zei: "het is democratisch."
En dan is het goed. |
Citaat:
|
en dan zitten we evengoed met problemen want dan zal het stadsbestuur hier helemaal onwerkbaar zijn. Koren op de molen van het VB trouwens, die dan nog steeds oppositie is, maar wel de énige oppositie.
|
Weet er iemand de link naar die scherts-website over de eerste officiële fascistische partij van Vlaanderen?
|
|
NEE : best wel op en top Antwerps: polemiek, zwartgallig met een vleugje grapjasserij. :rofl:
Nu nog gewoon de partij Antwerpse Volkspartij noemen... :lol: |
Eh, Antwerpse Volkspartij, ik zou daar op stemmen!
|
Citaat:
Dit is gewoon fantastisch. Nu is er voor de regelrechte fascist zelfs geen reden meer om VB te stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Er was een vrij lang interview met 1 v/d verantwoordelijken van nee in ZwartofWit enkele weken terug. http://www.vlaamsbelang.be/files/zwartwit_20060416.mp3 voor de geïnteresseerden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be