![]() |
verslag vergadering 23 mei JH togenblik beveren
... Het resultaat van LSP is al eerder besproken op de discussiegroep, effe de belangrijkste conclusies op een rijtje. 1. Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje in het politieke landschap. Ken jezelf! |
Zoals ik bijna in ieder bericht zet : zelkennis is het begin van de wijsheid.
Wel de LSP (Leading Succes People ??? - bestaat dat nog :wink: ) heeft dan toch al een zekere vorm van wijsheid. |
En... heeft deze melding een andere relevantie dan ruzietje stoken?
|
Hun bescheidenheid siert de LSP.
Daar kan een andere marginale dwergpartij die ik niet bij naam zal noemen maar die zichzelf graag meer eer en steun toekent dan ze verdient, véél van leren... |
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?
|
Citaat:
Dankje Klaas, je politieke kleur bekennen is inderdaad heel moedig in een wereld vol gevaarlijke smurfen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooralsnog wens ik die vrij marginale partij succes in haar verdere carriére. Een welkome afwisseling van die andere marginale partij die heel wat meer pretentie heeft.
Trouwens, afgezien van drie standaard partijen zijn alle partijen in België klein begonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be