![]() |
Ractie Dewinter op Poolse moordenaars Joe !
1 Bijlage(n)
![]() |
Het waren Noordafrikanen met een Pools paspoort natuurlijk. :roll:
|
ge gaat mij nie vertellen dat het polen zijn.
Dan zijn het Marokkanen met ne Poolse pas want polen hebben zo geen donkere haarkleur en kleden zich zo niet, laat staan dat ze iemand in een station overvallen. Is de regering weer bezig met de zaak te manipuleren???? Iedereen ziet duidelijk dat het marokkanen zijn... |
Citaat:
De eerste die de nationaliteit van iemand kan bepalen a.d.h.v. uiterlijk en kledij. Proficiat!! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
-En Belgen vermoorden ook nooit iemand! -De hele wereld is bedrog, het is de NSW die het ons allemaal wil wijsmaken! -Wij leven in een hologram! De Marokkanen trekken aan de touwtjes! -Alles wat niet aan jouw realiteitsbeeld voldoet, is een leugen van de NSW om je te brainwashen. |
Marokkaan met Belgisch paspoort: GEZOCHT
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: echt man, ik kom nie meer bij. :lol: Schitterend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
misschien zijn het wel atheisten.
stel je voor. |
Dus, als ik mij de Nigeriaanse nationaliteit aanmeet , ga ik automatisch een neger zijn of wat ?
Polen, Belgen, whatever, het waren gasten van noord-afrikaanse afkomst OF Roma zigeuners. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar euh, ik vind het eigenlijk zielig dat de discussie hier meer draait om de nationaliteit van de daders - waarvan sommigen hier, allemaal aanhangers van de ik-cultuur, zullen blijven beweren dat het noord-afrikanen waren - dan om het goeie werk van de politiediensten. En nu nog hopen dat ze de moordenaar zelf ook te pakken krijgen. Zo snel mogelijk. |
Citaat:
Ik heb al genoeg W.O.II-doemverhaaltjes over het VB gelezen van zelfverklaarde niet-racisten om uw "Niet-racisten baseren zich op feiten" met een vrachtwagen zout te nemen... |
Citaat:
|
Dit is een discussie die ook in andere threads kan, en de openingspost hoort hier niet echt thuis.
mvg, Arnold. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be