![]() |
Kan mij eens iemand zeggen wie er zo'n stuk in zijn voeten had dat ie beslist heeft dat de aanvragen voor een verblijfsvergunning volgens het LIFO (last in first out) systeem moeten gebeuren?
|
Is dat echt zo? Amai, rechtvaardig is anders :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou mij lijkt het wel logisch:
vroeger bleven de procedures aanslepen, met als gevolg dat mensen hier jaren woonden vooraleer ze definitief uitgeprocedeerd waren nu zijn de regels veranderd en zou de procedure veel sneller moeten verlopen. Bijgevolg: de laatsten worden nu onmiddellijk behandeld volgens het nieuwe systeem, waarbij ze dus geen jaren in het land zullen kunnen verblijven, terwijl de eersten die hier toch al lang waren nog maar eventjes langer mogen blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet toch ergens een streep trekken en met een propere lei beginnnen om het problematisch asielbeleid eindelijk is aan te pakken. |
Citaat:
|
http://www.dofi.fgov.be/dienst%20dvz...vragen/568.pdf
volgens het antwoord op deze parlementaire vraag zou nood aan de toepasing van dit principe toen reeds achterhaald zijn door de feiten, nl vermindering van het aantal aanvragen en dus ook van de lange wachttijden :?: |
Citaat:
Alhoewel, ik peins dat ze gewoon niet veel goesting hebben om het principe terug FIFO te maken i.p.v. LIFO, maar het kan zijn dat ik het niet ver genoeg zoek :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be