Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Antwerpse verkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50183)

Patriot! 25 april 2006 16:02

Antwerpse verkiezingen

Zoals aangekondigd werd gisteren het startsein gegeven van de Grote Stadsenquete.

Dit weekend alleen al werden vierduizend formulieren verspreid over het hele Antwerpse grondgebied. Dit houdt in dat er nog zesduizend formulieren verspreid moeten worden de komende weken en maanden.

Vandaag reeds komen vele reacties binnen. Dit bewijst eens te meer dat de Sinjoor nood heeft om beluisterd te worden, en dat BUB aan deze nood gehoor geeft. Wanneer men de BUB steunt, de komende maanden, en ook op acht oktober, zullen wij ons oor kunnen lenen aan iedere Sinjoor. We zijn er nu voor de Antwerpenaar, en we zullen er altijd zijn voor hem.

Dat de enquete op zich een succes te noemen is, komt niet enkel naar voren uit de antwoorden, maar ook uit sommige reacties van mensen die blij zijn eindelijk een alternatief te krijgen voor het VB.

Indien iemand nog geen deel hebt genomen aan de enquete, kan hij dit alsnog doen op www.antwerpen-2006.be en geef ook zijn mening geven. Iedere mening is van tel, en naar iedere mening moet geluisterd worden.
Iedereen heeft zijn zorgen, en BUB heeft de oplossing.

Help BUB, help de Metropool!

----

BUB wenst hierbij mee te delen dat zij in provincie Antwerpen lijsten zal neerleggen voor de stad Antwerpen, de stadsdistricten, te Mechelen en Herentals. Daarnaast zal BUB Antwerpen eveneens provinciale lijsten indienen in de drie arrondissementen: Turnhout, Mechelen en Antwerpen. Voor meer info, surf naar www.bub-antwerpen.be

Ook in de andere provincies zal BUB deelnemen voor de gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen. Meer informatie hierrond vindt u terug op de nationale website www.b-u-b.be

StevenNr1 25 april 2006 16:06

Die BUB A'pen en A'pen 2006 zijn geen gekende url's blijkbaar.

En in welk opzicht is de BUB in Antwerpen een alternatief voor het VB?

1handclapping 25 april 2006 16:16

De URL links werken niet - maar via de Bub website ben ik er dan toch geraakt.
Graag voorstelling van de BUB kandidaten en hun verhaal.. De enquëte
is eigenlijk op zich een pleidooi voor de huidige partijen/coalitie die Antwerpen bestuurt - Heeft BUB eigenlijk een visie op wat er "anders" zou moeten ??

TheBlackadder 25 april 2006 18:00

Is dit een grote enquete? In mijn dorp (met minder dan 9000 inwoners) worden door de lokale jongerenafdeling van een partij dik 4000 enquetes verspreid (1 per bus, overal aanbellen). Als een jongerenafdeling uit een dorpje dit eenvoudig kan, dan mag men in een stad toch wel iets meer zijn voor men van een "grote" enquete spreekt ;-)

Jaani_Dushman 25 april 2006 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1676842)
[...] maar ook uit sommige reacties van mensen die blij zijn eindelijk een alternatief te krijgen voor het VB.

Je bedoelt voor de racistische belgiscisten?
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar voor hen is de VLD opgericht.

Steben 26 april 2006 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1677353)

:rofl:

Duvel 26 april 2006 14:06

Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan al de bomen die gekapt zijn om die formulieren op te drukken

Sorry

Pelgrim 26 april 2006 15:18

Amai, 'NEE' gaat 15 procent halen, BUB gaat zwaar doorbreken...

Het Vlaams belang bestaat haast niet meer!

Patriot! 30 april 2006 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheBlackadder (Bericht 1677082)
Is dit een grote enquete? In mijn dorp (met minder dan 9000 inwoners) worden door de lokale jongerenafdeling van een partij dik 4000 enquetes verspreid (1 per bus, overal aanbellen). Als een jongerenafdeling uit een dorpje dit eenvoudig kan, dan mag men in een stad toch wel iets meer zijn voor men van een "grote" enquete spreekt ;-)

De petitie is op 10.000 exemplaren verspreid.

Jan van den Berghe 30 april 2006 14:35

Citaat:

Dit bewijst eens te meer dat de Sinjoor nood heeft om beluisterd te worden, en dat BUB aan deze nood gehoor geeft.

Bubbel Patriot heeft weer eens natte dromen...

Citaat:

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Slechts een kwestie van tijd. In 2007 ruimt uw soort in 't Parlement baan voor de BUB.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Wie laatst lacht, best lacht. Onze triomf staat voor de deur en niks of niemand houdt ons nog tegen

vercetti 30 april 2006 16:18

En wat gaat de bub concreet veranderen in de steden? Voor zover ik weet is hun enige thema unitarisme, en dat kan je moeilijk op gemeentelijk vlak toepassen.

Don Quichote 30 april 2006 16:59

En wat gaat de bub concreet veranderen in de steden?
-----------------------------------------
Met 2 a 3 gekken gaat er niet veel uit de bus komen.
Alleen in de fantasie van de gekken.

phoebe 1 mei 2006 01:52

Citaat:

Dat de enquete op zich een succes te noemen is, komt niet enkel naar voren uit de antwoorden, maar ook uit sommige reacties van mensen die blij zijn eindelijk een alternatief te krijgen voor het VB.

:lol: en wat mag dat alternatief dan wel zijn? een Unitair België op gemeentelijk niveau?
Ik denk dat je, je dromen iets te letterlijk neemt, maar kom misschien verdwijnt Vlaams Belang wel als sneeuw voor de zon nu de B.U.B opgestaan is.:roll: :lol:

TheBlackadder 1 mei 2006 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1684692)
De petitie is op 10.000 exemplaren verspreid.

idd, dus 2.5 keer meer in een stad van een dikke 80 keer groter. Dan vind ik dat die jongeren die hun enquete deur aan deur zijn gaan afgeven (en die dus een dekking van 100% hadden) toch een indrukwekkendere prestatie hebben neergezet, en dat uw enquete verre van groot genoemd kan worden (op een mooie dag krijg je dat op een paar uur kwijt op de Meir)

Patriot! 2 mei 2006 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoebe (Bericht 1685411)
:lol: en wat mag dat alternatief dan wel zijn? een Unitair België op gemeentelijk niveau?
Ik denk dat je, je dromen iets te letterlijk neemt, maar kom misschien verdwijnt Vlaams Belang wel als sneeuw voor de zon nu de B.U.B opgestaan is.:roll: :lol:

Gij vindt uzelf wel een heel slimme zeker?

phoebe 2 mei 2006 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1686969)
Gij vindt uzelf wel een heel slimme zeker?

Bescheidenheid siert de mens, als u dat vind...

Knuppel 2 mei 2006 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1677353)

De VLD is niet racistisch genoeg voor een bubbel.
Of waarom keerde Patriot zo vlug de 'Pest voor Vlaanderen' weer de rug toe om spoorslags naar het Hanshuis terug te keren?

Anna List 2 mei 2006 15:35

ben Antwerpenaar, maar heb geen enquete gezien ... zijn er ook al exemplaren teruggekomen ? ... houdt je ons op de hoogte over het % antwoorden ?

Rudy Van Nespen 2 mei 2006 18:55

Zonder denigrerend te willen zijn tov. de BUB, maar zou het niet verstandiger zijn om te doen zoals de Nationale Unie: het bestuur van Belgiës' belangrijkste stad laten veranderen door zij die het ook werkelijk kunnen veranderen en gewoon een stemadvies geven?

Dat zou pas van realiteitszin getuigen, maar we weten al dat we dat niet van de BUB moeten verwachten...

Djiezes 2 mei 2006 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote (Bericht 1684945)
En wat gaat de bub concreet veranderen in de steden?

euh... Antwerpen unitair! ...euh....Weg met de districten!...enzo :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be