![]() |
de examen-PILLEN-topic
OK
Het zit zo. Vorig jaar -omstreeks deze periode- las ik in De Standaard (DSMagazine, +/- 2 blz) een zeer interessant artikel over drugs die u toelaat 20 uur per dag door te studeren zonder vermoeidheid. Heeft iemand dat art. nog, of weet iemand over welke producten het ging?? Gewoon uit interesse natuurlijk. PS voor zij die het willen proberen: extreem ongezond (voor hart en zo) en keiverslavend. Als ge het, zoals in mijn geval nodig is, 2 maand wilt pakken zijde 99% zeker verslaafd en hebde nadien maanden nodig ter herstel (slaap inhalen). |
als iemand het heeft of terugvindt op www.standaard.be
--> een kleine copypaste is gauw gebeurd en ik ben doltevredencontentalsookeeuwigdankbaar. |
Phosphoral (dinatriumwaterstoffosfaat-dodecahydraat) innemen.
Met minstens twee liter water. |
pfff
ik neem kafeïne als examendrug. |
Duracell gaat langer mee....
|
waarom niet een beetje discipline aankweken en studeren tijdens het schooljaar ?
|
Guarana - Legaal te verkrijgen bij de natuurvoeding en nog beter: HET WERKT. Scherpt de geest aan.
|
Citaat:
case opgelost!! merci |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
helaas is het vlees zwak. weinig les, doch nog minder zin om nadien achter mijn bureau te kruipen... als ge kunt kiezen tussen zelfmoord (omdat ge uit luiheid uw carriere weggegooid hebt) of verslaafd aan drugs weet ik het wel (de drugs dus voor alle duidelijkheid) hoedanook, de pillen in kwestie zijn niet echt legaal verkrijgbaar... dus waarsch wordt het gewoon een tweede zit damn |
Citaat:
ge hebt nog tijd genoeg om u daar door te worstelen zonder pillen. |
Citaat:
hoe minder je te doen hebt, hoe minder je doet. |
Citaat:
ik wil even aanstippen dat mijn examens reeds half mei van start gaan. |
Citaat:
Maar ik betwijfel of je op politics veel leerstof gaat aantreffen die je gaat helpen op examens ;-) |
Citaat:
héhé |
ge moet appelcake van bij jean pierre eten, das het beste middel om goed te blokken.
|
Citaat:
|
gij studeert niet in antwerpen hé? ;-)
|
Citaat:
Helaas kunt u onder mijn avatar zien dat ik in Gent studeer. Maar de heer JPVR doet geen laatste jaarsstudenten. Mondelinge examens weet u wel, daar wordt niet met de vragen gefoefeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be