![]() |
Goed volk
Beste zuiderburen,
Natuurlijk is er van alles misgegaan. Deze verschrikkelijke moord kan niet ongedaan worden gemaakt. Maar als noorderbuur heb ik het volgende kunnen constateren: 1. De vermoedelijke daders zijn snel gepakt; 2. Politie en justitie hebben hun werk uitstekend gedaan. Waar er fouten zijn gemaakt is gisteren oprecht excuses voor aangeboden; 3. Er hebben 80.000 mensen op vreedzame wijze gedemonstreerd; 4. In deze mars werden geen vlaggen gevoerd. Politici hadden het fatsoen om weg te blijven of slechts als burger mee te doen.; 5. De belgische pers heeft op juiste terughoudende wijze bericht gedaan van de gehele kwestie; 6. Zowel de allochtone als de autochtone bevolking heeft actief meegezocht naar de dader(s); Zo is Belgie de afgelopen twee weken in het nieuws geweest. Er moet natuurlijk nog veel gebeuren. Bestuurders moeten lering trekken uit het gebeurde en herhaling voorkomen. Maar ik wil wel even kwijt: U BENT GOED VOLK! |
dank je wel hertog ;-)
maar voor bruinrechts zal 'den belziek' zich toch weer belachelijk gemaakt hebben in het buitenland. de boer schijt nu eenmaal zoals hij geaarst is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad, niets van gemerkt. De linkse paranoia slaat weer toe.
|
Blijf hier weg inplaats van ze het voer geven waar ze om vragen.
|
Citaat:
Een mooi staaltje van paranoia hebben we inderdaad gezien. De Marokkaanse gemeenschap die in dit geval ten onrechte geviseerd werd. Hier kan je onmogelijk onderuit. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn welgemeende dank voor dit hart onder de riem. Als ik de (Belgische) kranten van de laatste dagen bekeek, begon ik er aan te twijfelen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel, het is officieel, ze hebben de moordenaar. Ik moet toegeven dat k blij verrast door de werking van de Poolse politie, na 2 dagen hebben ze hem.
Kunnen we mss iets van leren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral de reactie van Polen vind ik getuigen van goedheid en stijl.
Daar kunnen bepaalde landen een voorbeeld aan nemen, met het ordentelijk omgaan met criminelen van andere landen... *kuch* Erdal* *Kuch* |
Citaat:
Moorden gebeuren nu eenmaal; zo'n drie keer per dag. Maak er dan toch geen zo'n media-hysterie van! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be