![]() |
Predikers van de haat
1 Bijlage(n)
Onder een edito met de titel "Prediker van de haat" staat onderstaande cartoon, die m.i. heel goed de hypocrisie van de jongste dagen blootlegt. U denkt dat deze cartoon uit een plaatselijk propagandablaadje van het VB komt? Fout!
|
Die cartoons mogen getoond worden.
Op voorwaarde dat 'Marokkanen' vervangen wordt door 'Polen'. :evil: |
Citaat:
|
Wat is er mis met onze hersenen?
1 Bijlage(n)
Nog zo'n veelzeggende cartoon (uit DM van gisteren). De tiotel van edito er vlak boven luidt: Wat is er mis met onze hersenen"? :rofl:
|
De hersenscan van Oliepiek zal het uitwijzen, zeker?
|
De Morgen van 28 april
1 Bijlage(n)
|
[size=3]EXCELLENT!![/size]
|
Vandaag staat er trouwens ook een leuke in De Morgen.
Het doet me deugd te zien dat 'links' nog niet �*l zijn humor heeft kwijtgespeeld aan verontwaardigde vingertjes en gênant gegêneerd zijn! Kun je de cartoon over Spijbelcontrole ook vinden, baarle? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
At your service! |
Fantastisch. Mag ik een abonnement?
Een persoon zei me echter vanmorgen, bij het lezen van papieren krant, dat bovenstaande cartoon racistisch zou zijn, omdat de bleke Belg braaf de vinger opsteekt en schools doet, terwijl de ander, waarschijnlijk dus niét 'Woutmans', alleen maar 'Yep' zegt. :lol: Ik heb haar voor racist uitgemaakt, en haar meteen gevraagd: "Hoe weet je dat Woutmans de keurige spijbelaar is en de ander Khadahar?" Dat rook namelijk naar racistisch naar cartoons kijken! :evil: |
naar boven voor circe!
|
Moeten Cartoons over alles en nog wat kunnen ?
Absoluut ! Maar er was wel een pollyinternet-correctezionist die geregeld van geslacht, adres en wat weet ik nog allemaal veranderd die Helemaal niet kon lachen met deze cartoon en anderen... Het ging ZELFS zo ver dat deze nog steeds bekende joodse fundamentalist hier de moderatoren antisemitisch noemde en ermee dreigde het forum te laten sluiten...8) die internetzionisten toch :lol: :lol: als uitverkoren volk boven alle anderen zijn ze compleet geflipt. Freedom of speech ? absoluut, behalve als het over joden gaat. ![]() |
[SIZE=3]EXCELLENT!! :twisted: [/SIZE]
maar vermits er toen om censuur gevraagd werd, zal het gevoel voor humor vanwege deze zionistische fundi eventjes "selectief uitgeschakeld" geweest zijn.8) |
[verwijderd]
|
Citaat:
Je hebt een leuk grapje gekozen. Het komt van de Israëlische site for Antisemitic cartoons: www.boomka.org. Een zéér interessant project dat ik al kende. Neem maar mee, ergens voor een andere topic. |
Aye, de cartoontopic ermee. Ik kende dat project ook, het blijft toch zo dat cartoons middelen ter relativatie blijven en zouden moeten kunnen. Punt einde verhaal. Amen!
|
Citaat:
Ik hoop dat baarle nog De Morgen cartoontjes vindt. Tot Morgen! |
![]() en alhoewel ie niet meer echt "actief" is : ![]() ![]() EXCELLENTE representatie van de realiteit. mét een vleugje humor. Nochtans werd hier WEL luidop tot censuur geroepen door joodse pollyfundamentalisten8) |
Ach ja, ik kan er wel mee lachen (het gaat toch niet over mij :-P ). Al vind ik dit anderzijds toch ook één-ogig en hyperbolisch, het moet kunnen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be