Nick_ |
27 april 2006 12:13 |
Tomislav Butina is weer wedstrijdfit, maar Stijn Stijnen blijft de nummer 1. "Voor mijn blessure was ik onmisbaar. Acht weken later kennen ze Butina niet meer. Dat doet pijn."
"Ik ben 32 jaar en titularis bij Kroatië. Wedstrijden met de reserven spelen, past niet bij mijn status."
"Ik sta met m'n rug tegen de muur, maar ben een vechter. Ik wil spelen op het WK. Misschien train ik na het seizoen zelfs nog even mee met Dynamo Zagreb."
Tomislav Butina is ontgoocheld in Club Brugge. "Na mijn longontsteking mocht ik meteen weer in doel. Waarom kon dat nu niet?", vraagt de Kroaat zich af.
"Waar is het respect plots naartoe? Heb ik dan echt niks betekend voor de club? Mijn transfer naar Olympiakos mag daar voor niks tussen zitten. Toen ik tekende, heb ik meteen gezegd dat ik tot de laatste werkdag voor Club zou knokken."
"Stijnen is op Beerschot de eerste keeper"
Club-coach Emilio Ferrera wacht af. "We zien wel hoe de situatie met de keepers evolueert. Stijnen is op Beerschot mijn eerste keeper. Verder kijk ik niet vooruit, er kan zich iemand blesseren."
|