![]() |
Gemeenteraadsverkiezingen
Waar komt u op? Voor welke partij? En op welke plaats??
Maak u bekend, ronsel stemmen, ga desnoods op uw bek: maar post het gewoon HIER! |
Ik wacht gewoon het beste bod af...
|
Citaat:
AHA! Me too: we kunnen deze topic mssn uitbreiden naar: op welk bod hapt u toe? --> voor mij persoonlijk: de partij is gelijk (mij ziede toch nie in de gemeenteraad, dus veel last heb ik er nie van) gemeente/stad is mij eveneens gelijk (praktisch gezien moet er natuurlijk wel een villa -met zwembad en tennisveld) bij om in orde te zijn met de domicilie-regelen) en auto (maybach zal volstaan) om mij van en naar het partij-hoofdkwartier te vervoeren, snapt u ;-) eveens een leger secretaresses |
Citaat:
|
Citaat:
ik vergat de obligate partijkaart (in het milieu beter gekend als visa-kaart) nog (voor de kleinere uitgaven als luxeyacht in de haven van Nice, weet u wel) |
Citaat:
|
Citaat:
Zowel de uiterst joviale Big F als de Flamboyante MaXiMuS zijn dus op de markt. Nu nog de partijen om ons binnen te lijven. Iemand die een partij heeft waarop de lijsttrekker ontbreekt? |
mogen wij weten wat JIJ zoal te bieden hebt? ;)
|
Citaat:
uiteraard. Ik denk even na over welke van mijn vele kwaliteiten ik hier ga presenteren. Een samenvatting* volgt! * teneinde het overzicht te bewaren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be