Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Brenda Lioris op de lijst van SP.a! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50308)

Zwarte Spion 28 april 2006 12:46

Brenda Lioris op de lijst van SP.a!

Beste forummeesters,

Kan het zomaar dat iemand van dit Forum politieke functies waarneemt?

Brenda Lioris zal op de tiende plaats staan van de provincielijst voor de SP.a.

Waar is de neutraliteit naar toe waardoor we ons allemaal zo vrij voelden op dit Forum?

Met vriendelijk groeten,

De Zwarte Spion

Patriot! 28 april 2006 12:49

Zou je ook klagen als ze op de VB-lijst stond?

Elo 28 april 2006 12:50

Zeg eens gauw de relevantie hiervan, want het dringt niet echt door.

Arnold 28 april 2006 12:54

U voelt u onvrij omdat iemand een ander gedachtengoed heeft dan u?
Ik kan u verzekeren dat de moderatie ten allen tijde neutraal is en bestaat uit mensen die zowel van wat sommigen "linkse" en "rechtse" strekking zijn zouden noemen.

mvg,
Arnold.

Zwarte Spion 28 april 2006 12:57

Op welke grond zou iemand als brenda oordelen bij het bannen van forumleden?
Kan zij haar 'rode' gedachtengoed (niet haar wortels want die liggen bij de Vlaams Blok Jongeren) opzij zetten indien het om een vermeende racistische banning gaat? Ik betwijfel het!

Elo 28 april 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682107)
Kan zij haar 'rode' gedachtengoed (niet haar wortels want die liggen bij de Vlaams Blok Jongeren) opzij zetten indien het om een vermeende racistische banning gaat? Ik betwijfel het!

Je hoeft niet neutraal te zijn om objectief te zijn.

De moderatie hoeft niet neutraal te zijn, zij mag partijgebonden zijn. Maar zij is 100% objectief - zij beoordeeldt elk geval individueel zonder met de achtergrond rekening te houden.

Elo
Uw buurtmoderator

Zwarte Spion 28 april 2006 13:04

Laten we hopen dat dit zo blijft.

eno2 28 april 2006 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682095)
Beste forummeesters,

Waar is de neutraliteit naar toe waardoor we ons allemaal zo vrij voelden op dit Forum?

Met vriendelijk groeten,

De Zwarte Spion

Als alle moderatoren van de Sp-a waren, zou ik zo mijn twijfels beginnen koesteren over de objectiviteit van het modereren.

Zwarte Spion 28 april 2006 13:08

Oei, ik ben al gestraft. Mijn 'grapje' van "Wij willen foto's" in de topic over de mp3-moord is snel verwijderd en heel de topic is opgekuist.

Voor de rest zijn de moderatoren zeer objectief. Ik zal moeten opletten want sevens wordt ik voor deze kritische commentaar ook al geband!

eno2 28 april 2006 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682119)
Oei, ik ben al gestraft. Mijn 'grapje' van "Wij willen foto's" in de topic over de mp3-moord is snel verwijderd en heel de topic is opgekuist.

Voor de rest zijn de moderatoren zeer objectief. Ik zal moeten opletten want sevens wordt ik voor deze kritische commentaar ook al geband!

Ik vind ze vrij objectief en niet echt triggerhappy. Dit is een forum waar een klaar en duidelijke omschreven methode gehanteerd wordt bij het moderereren.

Kim 28 april 2006 13:31

Citaat:

Beste forummeesters,

Met vriendelijk groeten,

De Zwarte Spion

Ontevreden omdat ze is overgestapt van VB naar SP.a ? :mrgreen:

baarle 28 april 2006 13:40

Citaat:

En wie is in godsnaam Brenda Lioris? Ze staat niet eens in de ledenlijst.

Nynorsk 28 april 2006 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682107)

Wat had je nu gedacht? Dat al die mensen die zich dagelijks vrijwillig en belangeloos bezighouden met politics - met de redactie, het forum, de webtv,.. - eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in politiek en dus eigenlijk ook geen politieke mening hebben? Had je gedacht dat die allemaal blanco stemmen in het kieshokje? Had je gedacht dat als je zo geïnteresseerd bent in politiek dat je een deel van je vrije tijd opoffert om een website over politiek draaiende te houden, dat je je dan ook een ander deel van je tijd onmogelijk met politiek kunt bezig zijn?

Uit je antwoord blijkt dat je 'ja' lijkt te antwoorden op deze vragen. Denk dan toch nog maar eens extra na, als dat lukt. De mensen die dit spul draaiende houden zijn natuurlijk vaak geïnteresseerd in politiek, en het is ook niet zo gek dat sommigen hun interesse ook buiten het internet in de praktijk willen brengen.

Als iemand onterecht geband wordt, zullen er heus wel andere moderators/admins zijn die dat opmerken. Ik heb hier trouwens nog geen onterechte bans gezien.

Verder: hoe denk jij te kunnen oordelen hoe een moderator denkt? Kun jij in hun hoofden kijken? Wellicht zou jij je laten leiden door je eigen persoonlijke mening moest je hier mod zijn. Dat wil niet zeggen dat een ander dat doet.

Zwarte Spion 28 april 2006 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1682203)
Wat had je nu gedacht? Dat al die mensen die zich dagelijks vrijwillig en belangeloos bezighouden met politics - met de redactie, het forum, de webtv,.. - eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in politiek en dus eigenlijk ook geen politieke mening hebben? Had je gedacht dat die allemaal blanco stemmen in het kieshokje? Had je gedacht dat als je zo geïnteresseerd bent in politiek dat je een deel van je vrije tijd opoffert om een website over politiek draaiende te houden, dat je je dan ook een ander deel van je tijd onmogelijk met politiek kunt bezig zijn?

Uit je antwoord blijkt dat je 'ja' lijkt te antwoorden op deze vragen. Denk dan toch nog maar eens extra na, als dat lukt. De mensen die dit spul draaiende houden zijn natuurlijk vaak geïnteresseerd in politiek, en het is ook niet zo gek dat sommigen hun interesse ook buiten het internet in de praktijk willen brengen.

Als iemand onterecht geband wordt, zullen er heus wel andere moderators/admins zijn die dat opmerken. Ik heb hier trouwens nog geen onterechte bans gezien.

Verder: hoe denk jij te kunnen oordelen hoe een moderator denkt? Kun jij in hun hoofden kijken? Wellicht zou jij je laten leiden door je eigen persoonlijke mening moest je hier mod zijn. Dat wil niet zeggen dat een ander dat doet.

Ach zo... Alle geluk dat het weekend is, dan kunde wat uitrusten.

Nynorsk 28 april 2006 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682236)

Ik ga het nodig hebben. Al dat denken tijdens de week. Voor jou is het altijd weekend eh. ;-)

Griffin 28 april 2006 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682236)

Al een geluk dat jij hier niet modereert, niet waar? 8):lol:

Pieter Vandoorne 28 april 2006 20:39

Beste Zwarte Spion,

Brenda Lioris is geen moderator op het forum, maar wel medewerkster van de portaalsite.

Ik zie dus geen enkele aanleiding tot een eventueel beoordelingsprobleem bij het modereren van het forum.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mvg,

Pieter Vandoorne.

Pelgrim 29 april 2006 09:32

Nou gaan we het krijgen, Black Cat is nog niet uit met zijn geraas over dit 'extreem rechts propagandaforum' waar de moderators zwartzakken zijn, of hier komen alweer de beschuldigingen van het tegengestelde.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1682119)

Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat er van hogerhand al een verbod is gekomen op het publiceren van die fotos?

Citaat:

Voor de rest zijn de moderatoren zeer objectief. Ik zal moeten opletten want sevens wordt ik voor deze kritische commentaar ook al geband
Black Cat loopt hier toch ook nog rond, hoewel politics volgens hem een extreem rechts propagandaforum is (jawel...)

Spetsnaz 30 april 2006 21:26

Van Vlaams Blok naar sp.a ?

Toch nog mensen die op tijd het licht zien dan :)
Er is nog hoop...

De reactie van Zwarte Spion is typisch voor zijn gedachtegoed :roll:

Kim 1 mei 2006 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz (Bericht 1685186)
De reactie van Zwarte Spion is typisch voor zijn gedachtegoed :roll:

Laten doen, hij heeft me ooit gezegd dat hij meer over mij wist dan ik zou durven dromen. Dat is altijd goed meegenomen, je weet maar nooit wanneer ik van plan ben om een biografie neer te pennen! Altijd handig om mensen in de buurt te hebben die je kennen! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be