![]() |
Arrestatie op video (gezicht gecensureerd).
|
Mompeld iets van recht op privacy....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dader in kwestie is gecensureerd zoals de wet op de bescherming van minderjarigen het voorschrijft.
Diezelfde beelden zijn vertoond op VTM, ik zie niet in welk probleem zich hier dan stelt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kon de beelden ook op de poolse TV zien via satteliet. Ik had niet de indruk dat ze gecensureerd waren. De daders waren zeker even herkenbaar alsop de beelden uit het centraal station die door het Belgisch gerecht werden vrijgegeven. Ik had gezworen dat het noord afrikanen waren, maar gelukkig weet ik nu wel beter. Die mannen doen zo iets niet...
|
Citaat:
|
Ik ga er voorlopig vanuit dat men op de VTM rekening houdt met de Belgische wetten en dat dit stukje videomateriaal daar volledig conform mee is. Mocht blijken dat dit niet het geval is, dan zal de link worden verwijderd.
mvg, Arnold. |
Citaat:
Dit komt omdat de strafwettelijke meerjarigheid in polen 17 is. |
Citaat:
|
Citaat:
politie wordt in het frans en arabisch op de politie-wagens in marokko geschreven, algerije, en tunisië ook , ik zie helemaal anders op deze video: Policja?? wa is da? |
Citaat:
Het arme kereltje is pas 17,5 jaar... Dat zal dus 6 maand gesloten instelling worden, om zich te vervolmaken met de plaatselijke gangstertjes, kontakten leggen voor later en zo... en hup: weer de straat op? Ben benieuwd...:cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vertelde een Poolse onderzoeker daarnet ook op de VRT. :( |
Citaat:
|
Ze hebben toch niks over de Noord Afrikanen gezegd?
De Franstalige pers zweeg er toch over? Ben je nou wéér niet blij? ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be