![]() |
Forummen als schoolvak?
Forummen als schoolvak?
Goeiedag, Langzamerhand ging ik meer doen aan Forummen en nou vroeg ik me af of het misschien een goed idee kan zijn om het forummen in te voeren als schoolvak. Niet alleen voor jongeren maar voor alle leeftijden. Of niet? |
Citaat:
maar terug naar school gaan, nee, dat niet. |
Waarom zou het geen goed idee zijn, Forummen als schoolvak?
Intussen maakte ik een boekje met berichten via forums en ik zou willen dat meer mensen zoiets doen. Dan kan dat geruild worden en dat kan handig zijn ihkv "Please don't let me be misunderstood" of zo... En ook: Het is toch een goede zaak als mensen hun best zouden doen om goed bezig te zijn met lezen en schrijven? |
Forummen is leuk
verpesten we dat nou niet door pen en papier |
Citaat:
Enkel al durven denken om daar een verplicht vak voor in te richten zou juridische vervolgd moeten worden en met een veroordeling " verplicht op water en brood en geen slaaptijd tot je alles van internet en pc foutloos kent", bestraft moeten worden. |
Citaat:
|
Volwassenen gedragen zich al kinderachtig op een forum. Denk niet dat dit de plaats is om volwassen met taal te leren omgaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk ook dat u mijn posts bijzonder gretig leest. |
kindertjes moeten niet zo veel voor (of achter) hun computer zitten, ze moeten buiten spelen zolang ze kunnen. geef ze dus een forumbal en stuur ze de straat op.
waar ik wel voorstander van ben, is de herinvoering van steekspeltornooilessen en boogschieten. |
Citaat:
En in de tussentijd is het zeker beter voor hen om buiten te spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou dit niet véél toffer zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Schelden, onbeleefd en grof zijn, bully-en, persoonlijk aanvallen, stgmatiseren, het is allemaal belangrijk om al op jonge leeftijd te leren. Je bloot gat laten zien aan de goegemeente... |
Citaat:
is eno een anagram voor oen? ;-) |
Citaat:
Je mag drie keer proberen. |
Discussieren mag je best oefenen op school, maar forummen op zich lijkt me niet zinnig.
Bovendien: als het een schoolvak word is het niet leuk meer, zowel voor de leerlingen die het krijgen als door de forummers die door sloten scholieren die tegen hun zin aan het forummen zijn overspoeld worden. |
Citaat:
debatteren lijkt me een goed opleidingsonderdeel voor op school. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be