![]() |
Swedish Muslim Association eist aparte wetgeving voor moslims...
de grootste moslim organisatie (Swedish Muslim Association = 70.000 leden) van Zweden eist dat een aparte wetgeving voor de moslims ingevoerd word.Ze eisen onderandere:
-echtscheidingen moeten door de imam worden goedgekeurd.Zweedse wetgeving moet zich daar niet meer mee bemoeien -moslimkinderen moeten apart onderwijs krijgen -jongens & meisjes moeten gescheiden zwemles krijgen -ze eisen rentevrije leningen voor de bouw van moskeeën.... De Zweedse regering heeft tot nu toe geweigerd op hun wensen(eisen) in te gaan, zeggende dat alle Zweden gelijk zijn voor de (Zweedse) wet... Weer een staaltje van perfekte integratie?.... |
Citaat:
Maar als het om moslims in Europa gaat, staat iedereen op de bres om het terug in te voeren. Is dit zelfdiscriminatie om het eeuwige slachtofferrolletje te kunnen blijven volhouden? Willen ze hebben dat onze scholen geen goed onderwijs geven? Dat ze geen gelijke kansen krijgen? Het ultieme bewijs dat fundamentalistische moslims aan zelfdiscriminatie doen en dat Westerse overheden niet racistisch zijn. De Zweedse overheid zou het pas worden, als er op hun eisen ingegaan wordt. |
Het zal hun waarschijnlijk beter uitkomen vermits volgens de sharia een niet-moslim niet kan getuigen tégen een moslim.
Leuke vooruitzichten. En de zus die slechts de helft erft van het deel dat haar broer krijgt, zal dan wel gebruik maken van de sociale voorzieningen van de niet-moslims neem ik aan? |
Citaat:
Citaat:
De Zweedse regering alvast niet, volgens het bericht van carlgustaaf ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus: linkse wereldverbeteraars geven er niet om wat ze goedkeuren, als ze maar tegen gevestigde waarden kunnen vechten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van de UK weet ik niet wat je concreet bedoelt. Ongetwijfeld zullen er "domme Westerlingen" zijn die deze voorstellen steunen. Elk voorstel, hoe onnozel ook, heeft wel aanhangers. Dat wil nog niet zeggen dat deze "domme Westerlingen" het zullen halen, of dat ze ook maar in de buurt van een meerderheid zullen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk niet dat het zover zal komen.
Secularisatie past niet in het Europa van vandaag, dat streeft naar gelijkheid en eenmaking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bekering tot de islam is (g)een optie. Maar ik vermoed echter dat tegen dan, mocht het ooit zover komen, je leven je opeens liever zal zijn dan nu...;-) |
Ahso,die kunnen en mogen dus eisen.Dat ze dan maar eerst beginnen met op hun eigen volkske hun methodes toe te passen,daarna zien we wel...
En ze leren zwemmen,ook dat is nieuw,zeg me nu niet dat ze naar de Spelen willen.Dat gaat daar mooi worden in een burka op de vélo:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be