![]() |
Voor de werkgelegenheid moet gelden: eigen volk eerst!
Onze eigen autochtone werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een allochtoon wordt gegeven!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het juist: eerst eigen volk aan het werk en dan de anderen. |
Linkse werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een rechtse wordt gegeven!
|
Mannelijke werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een vrouw wordt gegeven!
|
Blonde werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een rosse wordt gegeven!
|
de ene keer : ze profiteren van de RSZ
de andere keer : ze pikken ons werk Wat is het nu ? Je kan niet van beide walletjes eten he |
Citaat:
Als we nu eens eerst alle rechtse werklozen aan een job helpen en de linkse wereldverbeteraars met de allochtonen meesturen om hun landen ginder meer welwaart te geven? |
Citaat:
Brave Belgen doen dit in mindere mate, omdat die juist sneller gepakt worden en minder legale verdediging hebben.:evil: |
Ik vind dat ze iedereen moeten terugsturen die hier geen voorouder had lopen in 589.
|
Citaat:
Wat doen we daarmee? Guantanamo? |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Leef jij eigenlijk in 't zelfde land als ik? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En wat betreft die belgen die het minder zouden doen ... waar baseer je dat op ? hoe kan je weten hoeveel mensen van welke origine er in de zwarte economie werken ? ik wist niet dat daar cijfers over bestonden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Of denkt U dat vrijwillige werklozen niet bestaan? |
Citaat:
Belgen doen het volgens mij minder, omdat die gezien de wet meer te verliezen hebben. Onze wetten bevoordelen altijd de allochtonen. Hier een voorbeeld: Tja, die hippie mentaliteit van de jaren 60 heeft ervoor gezorgd dat onder het motto "het zijn zotten die werken" we hier een groep zotten hebben binnengehaald, omdat ze zelf bevangen waren door de LSD. Nu zitten de volgende generaties wel met de gevolgen. De Marokkaanse gastarbeiders zijn zo versleten gewerkt, dat hun kinderen en kleinkinderen het er nog van aan hun rug hebben, als de VDAB hen oproept om te solliciteren. De Belgen vinden ook geen werk meer, omdat deze volgens de wet, gedicteerd door de vroegere hippies, "tweerangssollicitanten" zijn. Dankzij moet een baas bij gelijk gekwalificeerden wel de migrant aannemen, of hij riskeert een proces. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be