![]() |
De best betaalde Bel20-managers
De best betaalde Bel 20-managers
1. Pierre Richard - Dexia: 5,27 miljoen euro 2. Jean-Paul Votron - Fortis: 2,74 miljoen euro 3. Gerard Mestrallet - Suez: 2,53 miljoen euro 4. Pierre-Olivier Beckers - Delhaize: 2,22 miljoen euro 5. Didier Bellens - Belgacom: 2,20 miljoen euro 6. Albert Frère - GBL: 2,03 miljoen euro 7. Roch Doliveux - UCB: 1,85 miljoen euro 8. Gilles Samyn - CNP: 1,80 miljoen euro 9. Aloïs Michielsen - Solvay: 1,64 miljoen euro 10. Marc Olivié - Agfa-Gevaert: 1,41 miljoen euro 11. Julien De Wilde - Bekaert: 1,20 miljoen euro 12. Martin De Prycker - Barco: 1,06 miljoen euro |
pfft...waarvoor ga ik nog werken...
|
tiens ,ik dacht dat jij pierre richard werd!
|
Citaat:
|
Pff.. voor dat geld trekken Tom Boonen, Kim Cleysters, Ronaldinho... hun korte broek nog niet aan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amai. nu kan ik geloven dat sommigen vinden dat de loonkost te hoog ligt in ons land... :-P
|
Ik denk dat cookie gewoon jaloers is omdat ie maar de 13de in deze lijst is ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ronaldinho best betaalde voetballer Uitgegeven: 25 april 2006 12:07 Laatst gewijzigd: 25 april 2006 12:34 PARIJS - Ronaldinho heeft David Beckham afgelost als best betaalde voetballer. Dit meldt het Franse weekblad France Football dinsdag. Volgens de becijferingen van het blad verdient de Braziliaanse superster van FC Barcelona dit jaar 23 miljoen euro, waarvan 14 miljoen aan reclameinkomsten. Het totale bedrag is drie keer zoveel als vorig jaar. Beckham zakte naar de tweede plaats op de lijst met een bedrag van 18 miljoen euro. Vorig jaar werd zijn inkomen nog geraamd op 25 miljoen. De Braziliaan Ronaldo is de nummer drie met 17,4 miljoen gevolgd door de Engelse aanvaller Wayne Rooney (16,1) en de Italiaan Christian Vieri (16). Ads_kid=0;Ads_bid=0;Ads_xl=0;Ads_yl=0;Ads_xp='';Ad s_yp='';Ads_opt=0;Ads_wrd='';Ads_prf='';Ads_par='' ;Ads_cnturl='';Ads_sec=0;Ads_channels='';document. write("");function Ads_PopUp() {} ![]() ![]() Bij de coaches staat Jose Mourinho van Chelsea bovenaan met 10,9 miljoen euro. |
Citaat:
|
amai, die moeten hard werken !
|
Citaat:
|
Citaat:
op diezelfde manier zoud ge ook kunnen zeggen dat een moordenaar toch niks verkeerd doet omdat er nu eenmaal mensen zijn die al vele tientallen mensen vermoord hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat de arbeiders anders eens een maand thuisblijven en kijken wat onze manager dan nog verdient. |
Citaat:
Een manager is niet hetzelfde als je ma Mitgard, wist je dat nog niet? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be