![]() |
Nieuwe wegpesttrucs van vreemd gespuis
De creativiteit van de allochtonen die de Belgen hun buurt uit willen pesten, kent geen grenzen.
Als doodsbedreigingen en fysieke intimidatie niet helpen, gaan ze over tot vandalisme, zoals het bekladden van Belgische voorgevels met olijfolie. Glasscherven in de goot gooien, in de hoop dat onze honden zich er aan kwetsen. Grappig genoeg hebben ze er tot nu toe enkel hun eigen autobanden op plat gereden. Dan wordt het tijd voor de harde actie. Ze hebben nog een betere truc gevonden. Laat de Belgen even met rust, fysiek alleszins, maar ken je een Belg in je buurt, gebruik dan zijn adres als facturatieadres voor de rekeningen. We krijgen geregeld facturen in de bus, vooral van NUON, die een vreemde naam en een adres ergens in de buurt als verbruiksadres hebben, maar de rekeningen komen naar ons. Ze hebben niet alleen het lef om onze sociale zekerheid leeg te plunderen, maar ze willen ons als persoon ook nog voor hun rekeningen laten opdraaien ook. Ik ben GEEN klant van NUON en zal het bij deze nooit worden. Als ze het toelaten om zomaar je facturen in het wilde weg naar iedereen te laten sturen, zijn ze het niet eens waard om te bestaan. Dus: NUON heeft nog niets geleerd uit alle misèrie die de mensen ermee hebben aangekaart in de media en helpt vreemd gespuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit aan gedacht dat NUON gewoon helemaal verkeerd zit en dat er helemaal geen "allochtonen" betrokken zijn in die hele "afpersing"? :lol: Trouwens, in plaats van op een internetforum te komen huilen zou je beter eens een telefoontje plegen naar NUON, of eens gaan informeren bij de mensen die op dat verbruiksadres wonen. Trouwens, wat is die swastika-achtige tekening in je avatar? Dácht ik het niet, wéér een rasiestische VB'er! :lol: |
Citaat:
|
dat teken is een keltische triskel een heeft geen reet met racisme en VB te zien.
dat ze hun onnozel blokske met kattekop maar gebruiken ipv 2000 jaar oude symbolen met kak in te smeren. |
Citaat:
|
Citaat:
De enigen die we zullen aanspreken, als deze praktijken blijven duren, zijn onze advocaat en consumentenorganisaties. En vind je het dan niet vreemd dat het nooit Belgische namen zijn die op de facturen vermeld staan? En iemand anders heeft hier al een correcte verklaring van mijn avatar gegeven. |
Citaat:
Het lijkt tegenwoordig wel een trend om alles wat er mis gaat in ons land op de schuld te schuiven van onze allochtone medemens: -Wie heeft die jongen neergestoken? "de allochtonen" -Wie heeft er in mijn auto ingebroken? "de allochtonen" -Wie heeft onze gazet zo slordig in die brievenbus gepropt? "de allochtonen" -Wie heeft de huissleutels laatst gehad? "de allochtonen, weiral. Altaat dezelfden, iek stem oep't Vloms Blok." Wat die avatar van jou betreft: Doet me echt denken aan een hakenkruis. Waarschijnlijk weer zo'n goedkoop swastika-alternatief (komt dat zien, duizenden jaren oud!), ontworpen met photoshop door een brilletje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die jongen werdt ook door een allochtoon neergestoken! Of reken jij een illegale Pool tot de autochtone bevolking? En het is waarschijnlijk ook niet waar dat de moslims over aanwezig zijn in de criminaliteitscijfers, of mag je dat niet zeggen. Natuurlijk niet want dat is racistisch, criminaliteitscijfers en onderzoeken terzijden geschoven, allemaal zever in pakskes. het is de schuld van de onverdraagzame autochtone bevolking die de moslims geen kansen willen geven.:roll: Citaat:
|
Citaat:
de meeste goedmenende heidenen betreuren ten zeerste de politieke recuperatie hiervan door rechts. door jouw opmerking werk je mee aan de onrechtmatige associatie tussen heidendom en extreem rechts. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij se liefke :> @ Rode Bert: ik draag zo'n triskel rond m'n nek. Daar is niks rechts aan. Als LSP-stemmer heb ik namelijk niets van doen met rechts en extreem-rechts. |
Citaat:
Ik krijg dat ook regelmatig. Maar dan van mensen als 'jan de vos', 'pieter de cuyper', 'fabienne de rycke'. Dus wat is nu je punt? Gewoon bellen naar NUON. Als die niet helpen, gewoon wachten op de eerste brief van het incassobureau. Daar heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad. |
Ik draag soms ook een triskel rond mijn nek. Het is ook het symbool van Bretagne, zoals de harp het voor Ierland is.
Ik ben wel rechts cultuurpuritein, maar streef op de eerste plaats voor het behoud van mijn volk en cultuur. Van het racisme volgens de definitie distantiëer ik me ook. Tolerantie is de basis van de Keltische volkeren en ik strijd om dat te behouden, al moeten we hiervoor in het Westen bepaalde nieuwe cultuurelementen uitsluiten. Hiermee bedoel ik vooral criminele uitwassen van bepaalde religies en volkeren, die het leven hier in Europa zwaar onder druk zetten. Verder ben ik inderdaad ook paganistisch gezind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be