![]() |
de Sigaren-topic
Welke zou u kopen. Prijs kwaliteit in acht genomen.
[SIZE=2]http://www.cigarone.com/cigar-shop/c...php?idcigar=56 [/SIZE] |
|
![]() |
Citaat:
Maar soit, ieder zijn neug. |
Citaat:
;-) |
bweikes, sigaren.
|
Citaat:
|
ik rook niet :p
|
de sigaret is het cement der maatschappij.
vaak de enige gelegenheid voor een informele gezellige met collega's tijdens het werk: de rookpauze. 2 onbekenden, de ijsbreker: vuurtje? roken schept een band. roken verbind mensen met elkaar. tijdens het roken wordt er niet gewerkt of gevochten of oorlog gevoerd. er wordt gebabbeld, er wordt genoten, er wordt gelééfd ![]() |
Citaat:
de rijke en succesvolle medemens :-D Ik moet er dringend mee beginnen. Vandaar dat ik alvast een bescheiden bestelling wil plaatsen. Met de sigaar in de ene hand, de blondine in de andere, en de maserati op de achtergrond. Zo moet een men mij herinneren 8) |
Prijs-kwaliteit in acht genomen zou ik opteren voor Griffins
|
Citaat:
we zullen u anders als een wanhopige wannabee in pooierstijl herinneren, goed? ![]() :-P |
Maximus, 'k zag dat de link die je gaf alleen maar Cubaanse sigaren bevat. Af te raden. De kwaliteit van de Cubaanse sigaren is de laatste 10 jaar enorm achteruit gegaan. De prijs uiteraard niet.
Dominicaanse sigaren zijn momnteel veel beter van kwaliteit. Zoals dus bvb Griffins. Als ik dan toch zou moeten kiezen bij de Cubanen, dan liefst Robustos van Cohiba. |
Citaat:
Citaat:
Heel sociaal. Heeeeeeeeeel sociaal. Citaat:
Citaat:
Gezwellig samen sterven op oncologie. Citaat:
Als een vulkaan rookt, zegt iedereen: "Hij werkt!" |
Citaat:
|
Citaat:
Hahaha. Schitterend. :-D Edoch denk ik dat bovenstaand homofiel uitziend personage wellicht meer op superstaaf lijkt! (niet persoonlijk hoor superstaaf, het valt nogal mee, maar de witte vrouwenmanten is nét de druppel (zijn kapsel is ook wat gay)) :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Voel je je bedreigd en geïntimideerd door de natuurlijke viriliteit die mijn forumpersonage ongewild doch kwistig tentoonspreidt? |
Citaat:
Zoiets lijkt mij logisch. U bent homo... ik kan u toch moeilijk bij de hetero's indelen? :-D Citaat:
|
Corps Diplomatique uiteraard, niets anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be