![]() |
De nieuwe aanpak van de heer Coveliers
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=1728
Ja,de vervolgstaktieken van VB zijn duidelijk overgeslagen op VLOTT;-) Toch ne goeie hé ,die coveliers |
Ik begrijp echt niet waar een honend knipoogje aan de orde is.
In het parlement stelt men vragen en interpelleert men bestuursleden -en organen. |
Citaat:
Vervolgen van mensen! |
Allez Tony, doe me een lol, zeg er eens iets van. Me dunkt dat hier een ambtenarij wordt geviseerd voor nalatigheid/incorrectheid.
Citaat:
|
Citaat:
Coveliers vraagt info ivm corruptie, zoiets noemt duveltje 'vervolgstaktieken van VB !!?? |
Citaat:
Heel raar dat nu juist hij deze vragen stelt in de senaat wat zijn volste recht als senator is natuurlijk. Is dit het soort politiek dat we van coveliers mogen verwachten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom, grijp even alle ernst vast: je stelt vragen waarover je vragen dient over te stellen - deze vraag is ten eerste niet onbelangrijker dan andere, indien hij andere vragen heeft zullen die ook gesteld worden; ten tweede mag je niet vergeten dat Hugo Coveliers als senator toegespitst is (als advocaat) op justitie en ordehandhaving. |
Citaat:
En natuurlijk ogen zijn vragen mooi in het Antwerpse waar 25% van de mensen racist zijn |
Citaat:
Soit, je was/bent zelf geaffilieerd met het VB - en Coveliers is het VB niet. Wat racisme met dit te maken heeft, weet ik niet; het gaat hier om mogelijk dissidente ambtenaren. |
Citaat:
Stelt hij BV vragen rond mensenhandelaars die de meeste ongelukkige illegalen naar hier halen? Gewoon een vraagje? P.S die ambtenaar was gewoon begaan met de illegalen in Antwerpen, van mij krijgt hij zelfs gelijk |
Citaat:
In heel het westen is immigratie een groot probleem. Een politieker en ook Coveliers heeft niet alleen het recht maar zelfs de plicht corruptie te bestrijden waardoor illegale immigranten ons land binnenkomen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus hij heeft zijn straf al gekregen,waarom moet de heer Coveliers dan nog in de stront blijven roeren |
Citaat:
Duveltje zet de wereld op zijn kop. Covliers gaat na wat verkeerd loopt dat is zijn taak. |
Citaat:
Ik vind dat er echt wel veel belangrijkere zaken zijn waar hij vragen kan rond stellen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be