![]() |
Neemt de BUB deze uitdaging aan?
Ik heb een voorstelletje. De BUB beweert bij hoog en bij laag dat de overdonderende meerderheid van de Belgen (Vlamingen, Franstaligen en Duitstaligen) voor de eenheid van ons koninkrijk zijn. Spijtig genoeg zijn daar maar weinig bewijzen van.
Ik daag ze uit. Is de BUB bereid om desnoods samen met andere belgicistische verenigingen een "mars op Brussel" te organiseren voor de eenheid van Belgie? En met een mars bedoel ik geen onnozel betoginkje van 15 man en een paardekop, maar een echt grootse en indrukwekkende optocht �* la de Witte Mars (300.000 mensen) of de Stille Mars (80.000) in het slechtste geval. Is dit haalbaar en durven jullie dit aan? |
Uiteraard. Op één voorwaarde: dat we dat duidelijk op radio en TV mogen aankondigen. Lijkt me fair.;-)
|
Citaat:
|
De vraag is natuurlijk of uw clubje ons dat ooit zou kunnen nadoen !:lol:
Ik herinner me nog die 500 man in Linkebeek vorig jaar of die 13.000 bejaarden.;-) |
Citaat:
|
Beweer jij dan niet een meerderheid te bezitten?
|
U vergeet nog iets Zenoke; een overgrote meerderheid zou ook voor het unitarisme zijn...; heb daar nog bijna niets van gemerkt maar soit dat zal wel aan mij liggen zeker...
|
Citaat:
|
Als ik het mag geloven gaat de BUB met de gemeenteraadsverkiezingen in oktober en federale verkiezingen in juni volgend jaar op naar een historische overwinning die zelfs het andere eind van de wereld zal doordringen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat liep daar vol met jong volk, kerel. Ik was er zelf bij! Ik denk eerder dat het verstokte kreupele oudstrijdersclubje "bejaard" te noemen is. Dat zijn zowat de enige overtuigde "belgicisten" die op straat komen (en dan nog op 21 juli). oja, buiten de NU, BEB, en BUB. Maar ik sprak over aantallen hé. |
Citaat:
Waarom zijn er dan maar 2.500 mensen op de wake? Waarom tellen zij dan maar 12.000 leden en CD&V 80.000, ondanks het gelijk aan stemmen. |
Citaat:
Net zoals niet 10 000 000 burgers op straat kwamen bij de Witte Mars of de JH Stille Mars. un saludo |
Citaat:
|
Allez, Groot-Links, serieus blijven, hè. Die manifestaties werden dagenlang aangekondigd op alle zenders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be