Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Feest!! eindelijk gerechtigheid! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50576)

Oeteke 7 mei 2006 17:44

Feest!! eindelijk gerechtigheid!

Allochtoon in levensgevaar na gevecht met skinheads

Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt.

De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk.

*KNIP*

Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!!

Geachte

Oproepen tot geweld en rassenhaat is niet toegestaan. Gelieve de forumetiquette te bewaren.

Elo
Uw buurtmoderator

FISHERMAN 7 mei 2006 17:46

Een duidelijke oproep tot geweld.

longhorn 7 mei 2006 17:47

Oeteke, je moet je schamen om het VB als avatar te gebruiken. Of ben je een undercover blokwatcher?

Firestone 7 mei 2006 17:53

Vreugdekreten bij geweld. :?

De laatste mode op politics.be ... :-(

Max van Dietschland 7 mei 2006 17:59

Als Dietse nationaal solidarist vind ik deze geweldpleging niet kunnen. Het schaadt onze zaak om tot een monokultureel Dietsland te komen.

In een toekomstig Dietse Rijk zal de Dietse Militie wel afrekenen met criminele vreemdelingen. Een razzia hier en daar in de vreemdelingenwijk zal tot de dagdagelijkse bezigheden behoren van de DM. Vreemdelingen die niets misdaan hebben tegenover ons moeten we menswaardig behandelen en op een menswaardige manier uitwijzen naar hun land van herkomst. Dit zoals onze Christelijke traditie het voorschrijft.

Het is niet aan de burgers om geweld te plegen en hierbij anarchie en chaos te veroorzaken. Orde en tucht moet er zijn in de samenleving. De ordediensten moeten hiervoor instaan.

Overigens heb ik het niet zo begrepen op de skinhead sub-kultuur. Er zitten daar veel te veel hersenloze bierzuipende hooligans in met afzichtelijke tatooages. Tuig waar Vlaamse grootheden als Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen en Staf De Clercq alleen maar schande zouden over spreken.

Ambiorix 7 mei 2006 18:01

bwa, bier zuipen kan toch geen kwaad hé max?

Max van Dietschland 7 mei 2006 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1694224)
bwa, bier zuipen kan toch geen kwaad hé max?

Mensen die vaak dronken op straat lopen en hierbij amok maken, kan ik onmogelijk als een verrijking beschouwen voor de nationalistische beweging in het algemeen. Bij een aantal van die skinheads komt dit helaas wel voor.

Waar ik natuurlijk niets wil afdoen aan onze uitstekende bieren en onze goede bierkultuur. Maar wat zelfdicipline bij sommigen zou al heel wat onheil besparen. Nu kunnen de systeemknechten deze zaak weer gaan misbruiken om hun verachtelijke multikul op te leggen.

lyot 7 mei 2006 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1694222)
Vreemdelingen die niets misdaan hebben tegenover ons moeten we menswaardig behandelen en op een menswaardige manier uitwijzen naar hun land van herkomst. Dit zoals onze Christelijke traditie het voorschrijft.

euh, waar precies schrijft de Christelijke traditie voor dat vreemdelingen op een menswaardige manier het land uitgewezen dienen worden ?

Rene Artois 7 mei 2006 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke (Bericht 1694202)

Met 5 tegen 2. Verdedigd met hun leven? Gajes zijn is al erg genoeg maar ook nog laf gajes.

pinbag 7 mei 2006 18:25

Ik vrees voor mijn toekomst als vrijdenkende persoon ...

Pietje 7 mei 2006 18:30

Wel, wel, wel..... "De Kastelein"............stamcafé van Guderian 8)

http://www.kastelein.be/

Chipie 7 mei 2006 18:33

Een pure schande...

Pietje 7 mei 2006 18:36

Citaat:

Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt.

De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk.

*knip*

Duidelijke oproep tot geweld !!!!!!

BitterSweet 7 mei 2006 18:40

Citaat:

*knip*

Echt iets om heel trots op te zijn,heb jij ze nog allemaal?8O

Casca 7 mei 2006 19:02

Afvoeren die handel.

Harald 7 mei 2006 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 1694207)
Oeteke, je moet je schamen om het VB als avatar te gebruiken. Of ben je een undercover blokwatcher?

Is ook mijn mening. De verkiezingen komen dichterbij en de wanhoop bij de politiek correcten stijgt. Dan zijn alle middelen goed om het VB in een slecht daglicht te stellen.
Benieuwd wat we zo nogal zullen krijgen voor de verkiezingen.

mvg

Harald.

Revolutie 7 mei 2006 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harald (Bericht 1694298)
Is ook mijn mening. De verkiezingen komen dichterbij en de wanhoop bij de politiek correcten stijgt. Dan zijn alle middelen goed om het VB in een slecht daglicht te stellen.
Benieuwd wat we zo nogal zullen krijgen voor de verkiezingen.

mvg

Harald.

als lid van Vlaams Belang keur ik deze topic af.

Casca 7 mei 2006 19:17

Hij is hier al 3 jaar geregistreerd en heeft bijna 300 posts... gebral over een PC-complot is dus dikke bullshit.

Phrea|K 7 mei 2006 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1694227)
Mensen die vaak dronken op straat lopen en hierbij amok maken, kan ik onmogelijk als een verrijking beschouwen voor de nationalistische beweging in het algemeen. Bij een aantal van die skinheads komt dit helaas wel voor.

Waar ik natuurlijk niets wil afdoen aan onze uitstekende bieren en onze goede bierkultuur. Maar wat zelfdicipline bij sommigen zou al heel wat onheil besparen. Nu kunnen de systeemknechten deze zaak weer gaan misbruiken om hun verachtelijke multikul op te leggen.

Niemand kan ontkennen dat 'de beweging' nogal was ondermensen aantrekt, waaronder bv gewelddadige huidhoofden. Waarom horen we nooit over dronken libertariërs die allochtonen half dood slaan? Heel simpel. De ene politieke stroming is gewoon een magneet op untermenschen, de andere niet. Ik wil niet veralgemenen ofzo, de meeste etnische nationalisten zijn niet gewelddadig, maar over het algemeen vind je wél meer gewelddadige mensen tussen etnische nationalisten dan tussen pakweg liberalen.

Basy Lys 7 mei 2006 19:58

Citaat:

[b]... *KNIP*...[/color]

Voor wat staat "KNIP"?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be