![]() |
Feest!! eindelijk gerechtigheid!
Allochtoon in levensgevaar na gevecht met skinheads
Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt. De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk. *KNIP* Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!! Geachte Oproepen tot geweld en rassenhaat is niet toegestaan. Gelieve de forumetiquette te bewaren. Elo Uw buurtmoderator |
Een duidelijke oproep tot geweld.
|
Oeteke, je moet je schamen om het VB als avatar te gebruiken. Of ben je een undercover blokwatcher?
|
Vreugdekreten bij geweld. :?
De laatste mode op politics.be ... :-( |
Als Dietse nationaal solidarist vind ik deze geweldpleging niet kunnen. Het schaadt onze zaak om tot een monokultureel Dietsland te komen.
In een toekomstig Dietse Rijk zal de Dietse Militie wel afrekenen met criminele vreemdelingen. Een razzia hier en daar in de vreemdelingenwijk zal tot de dagdagelijkse bezigheden behoren van de DM. Vreemdelingen die niets misdaan hebben tegenover ons moeten we menswaardig behandelen en op een menswaardige manier uitwijzen naar hun land van herkomst. Dit zoals onze Christelijke traditie het voorschrijft. Het is niet aan de burgers om geweld te plegen en hierbij anarchie en chaos te veroorzaken. Orde en tucht moet er zijn in de samenleving. De ordediensten moeten hiervoor instaan. Overigens heb ik het niet zo begrepen op de skinhead sub-kultuur. Er zitten daar veel te veel hersenloze bierzuipende hooligans in met afzichtelijke tatooages. Tuig waar Vlaamse grootheden als Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen en Staf De Clercq alleen maar schande zouden over spreken. |
bwa, bier zuipen kan toch geen kwaad hé max?
|
Citaat:
Waar ik natuurlijk niets wil afdoen aan onze uitstekende bieren en onze goede bierkultuur. Maar wat zelfdicipline bij sommigen zou al heel wat onheil besparen. Nu kunnen de systeemknechten deze zaak weer gaan misbruiken om hun verachtelijke multikul op te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees voor mijn toekomst als vrijdenkende persoon ...
|
|
Een pure schande...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afvoeren die handel.
|
Citaat:
Benieuwd wat we zo nogal zullen krijgen voor de verkiezingen. mvg Harald. |
Citaat:
|
Hij is hier al 3 jaar geregistreerd en heeft bijna 300 posts... gebral over een PC-complot is dus dikke bullshit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be