![]() |
Tervuren beste om in te wonen Antwerpen slechtste.
Citaat:
Zou dat dan toch realiteit zijn en geen vals gevoel van de inwoners van Antwerpen dat hun stad slecht bestuurd wordt? |
Tervuren is dan ook een schitterende gemeente! Heel groen, verbonden met Brussel door de statige Tervurenlaan, prachtig Afrikamuseum met dito park,... Ik zou er ook wel willen wonen. Maar duuuuuuuuurrrr..... !
|
Duur? Dan wordt het tijd om meer bossen aan te leggen, zodat iedereen in het groen kan wonen.
En dus niet zelf in het bos gaan bouwen, zodat er geen bos meer overblijft. |
ik zou toch in antwerpen gaan wonen als ik kon kiezen.
|
Voor Tervuren verlaat ik mijn hol niet...
|
Hoeveel % van de tervurense bevolking kan je allochtoon noemen?
En dan bedoel ik niet de Eurocraten en ambasadepersoneel. |
knokke is volgens mij toch nog beter
|
Citaat:
|
Alle steden komen slecht uit dit onderzoek.
O.a. de oppervlakte aan landbouwgrond bepaalt mee de uitslag. Het is bovendien opgemaakt door de univ. van Louvain la Neuve ; ben benieuwd wanneer de resultaten voor Brussel en Walloniƫ eraan komen:lol: |
Aangenaam voor wie ? De gemiddelde inwoner ? Als alle vlaamse gemeenten hun asielzoekers in antwerpen dumpen kom je aan een gemiddelde inwoner met een nogal triestig leven ..
Ik heb nog eens een rapport van "The economist" geloof ik gelezen over de relatie tussen een "creatieve sfeer" en goede economische vooruitzichten & in dat lijstje scoorde antwerpen in vergelijking met "wereldsteden" redelijk hoog. Schoten : dat wordt binnenkort de meest aangename gemeente, is het niet ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be