![]() |
VOKA: sterk onvoldoende!
VOKA geeft de Vlaamse regering voldoende met waarschuwing.
Het VBO zeurt over Europa UNIZO moeit zich met werkloosheidsuitkeringen Wat is er toch mis met onze werkgeversorganisaties? Zouden ze niet beter een politieke partij oprichten, "Werkgevers Verenigt U!" De commentaren van de werkgeversorganisaties weerspiegelen perfect de mentaliteit van een klein groepje mensen die zich boven de maatschappij verheven wanen, (dat komt ervan, van die hoge lonen) en die vinden dat de maatschappij voor hen op maat geordend moet worden. Het zou beter zijn dat VOKA, VBO en UNIZO zich met haar kerntaken zou bezig houden in dienst van de samenleving ipv in dienst van een kleine "elite". Gezocht: bescheiden werkgeversorganisaties met goede bedoelingen. De huidige zijn "gebuisd" wegens politiek aanmatigend. |
Citaat:
Denk aan komst IKEA Gent <-> Kleine winkels. Lees: VBO <-> Unizo. Zondagswinkelen zelfde scenario. Volgens mij stoor jij je aan iets (waarin je vrij bent en soms heel terecht) dat nooit echt weg kan gaan. ;-) In die utopische zin ben ik zelfs voorstander van wergevers en werknemers ook samen te brengen (corporatisme). |
Wa is VOKA?
|
Citaat:
|
:roll:
|
VOKA is een werkgeversorganisatie.
naast unizo, VBO, etc... de belangenbehartigers, de vakbonden van de rijken zeg maar. |
Citaat:
|
De vakbonden van ondernemers haha lol.
Ja dat heb ik al gehoord van bepaalde mensen. De werkgevers die een vakbond nodig hebben, hahah |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dat allemaal niet lezen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De regering is het hen verschuldigd omdat ze de baas spelen over alles.
De regering moet niet klagen. |
Bij mijn weten is UNIZO géén werkgeversorganisatie maar wel een Verenging voor Zelfstandige Ondernemers : http://www.unizo.be/
En het lijkt me niet méér dan normaal dat deze vereniging de belangen van haar leden, die ook deel uitmaken van 'de samenleving', verdedigt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan Unizo dus niet zomaar een werkgeversorganisatie noemen. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be