![]() |
Rond Francorchamps heeft enkel Agalev - Yacinta De Roeck - gestemd tegen het opschorten van het verbod op tabaksreclame. Ecolo - met een jongere, meer bureaucratische en rechtse leiding - stemde voor. Ook de regionalisering van de wapenhandel - een staaltje vleesgeworden paarse hypocrisie - werd er in het parlement doorgejaagd, het liefst natuurlijk tijdens de stille zomermaanden.
Bovenstaand stukje komt uit een mededeling van de LSP van vandaag. Hallo ... Ecolo rechts! :lol: Wie vindt dat ecolo een rechtse partij is? Wie vindt dat Ecolo een rechtse leiding heeft? Zijn er mensen die hierover een mening hebben? Wie kan mij het gelijk van de LSP aantonen? BUB'ers is Ecolo in Wallonië inderdaad een rechtse partij? :?: |
Ecolo is geen rechtse partij geworden. Ze willen gewoon terug de bevolking achter zich krijgen en zijn zich bewust dat dat verbod alleen maar negatieve zaken met zich mee heeft gebracht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar daar ging het hem hier niet over. Het gaat over het feit dat de LSP blijkbaar Ecolo als een rechtse partij beschouwt, of toch zeker de leiding als rechts beziet! Daar ging het mij over.
Ik zou graag weten hoe de rest van dit forum denken over Ecola al dan niet rechts! BUB'ers help eens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar en wanneer Jan?
Klaas, LSP zegt niet dat Ecolo een rechtse partij is. Wel dat er een rechtsere leiding aan het roer staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be