![]() |
Seksisme in het Vlaams Parlement
Citaat:
Iemand een idee wie die ene persoon kan zijn ? Ik gok op een VLD'er. |
Citaat:
Of stel je voor, Geert Bourgeois die vunzige opmerkingen maakt! :lol: |
Het was gisteren in Terzake en het ging om VLD'er Marc van den Abeelen.
|
Verdorie, verkeerd gegokt... :(
|
Citaat:
|
Seksisme ,het volgend item op het boodschappenlijstje van de PCten. :roll:
|
Citaat:
Die twee vrouwen zijn gewoon gefrustreerd dat hun vragen er niet doorkomen in de commissies. De andere parlementsvrouwen die werden ondervraagd in het programma zeiden resoluut nooit enig probleem van seksisme te hebben meegemaakt in de commissies. Ook Van den Brempt moest de aantijging weglachen. |
Citaat:
En vindt u het normaal dat vragen, van vertegenwoordigers door het volk verkozen niet worden beantwoord? Ik kan me perfect inbeelden dat dergelijke reacties komen van VLDers. Sommigen weten niet wanneer ze de 'macho" kunnen uithangen en wanneer er gewerkt wordt. |
Als de dames in kwestie eens het reglement zouden lezen ipv de commisies te overstelpen met lokale vragen, dan zouden hun vragen niet afgewezen worden. Ook een ideeke is de Schriftelijke vraag maarja direct zitten janken van ze kunnen me niet af omdat ik vrouw ben :roll:
|
Citaat:
En de opmerking van sommige VLDers "En de kippetjes zullen nu ook eens iets zeggen". Is dit normaal gedrag van mensen? |
ach who cares... af en toe ne keer een vettig mopke moet toch kunnen zeker... ale, tzijn weer politici, precies of ze hebben niet beters te doen dan te mekkeren over of het niet aanvaarden van een vraag wel dan niet seksistisch zou kunnen zijn....
sjeus, ze zitten daar duidelijk met te veel in t parlement. |
Citaat:
Hier is weer eens een geval van verkeerde interpretatie Citaat:
|
In dergelijke zaken zijn het eigenlijk quasi altijd VLD'ers.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be