![]() |
GC schreef:
Klaas, LSP zegt niet dat Ecolo een rechtse partij is. Wel dat er een rechtsere leiding aan het roer staat. Klaas schreef: ZEG JE DAT ECOLO EEN RECHTSE LEIDING HEEFT? JA OF NEE? solidarnosc schreef: Binnen de context en gezien het verleden van Ecolo. Ja. Waarom trouwens al die interesse voor dat marginaal partijtje over hun standpunten over een klein groen Waals partijtje. Lijkt me niet gezond meer. |
'k peins dat ze van de warmte weten.
|
Straks ga je nog beweren dat de sociaal-democratie in de regering een links beleid voert!
|
Heeft er hier iemand, misschien een BUB'er, contact met Ecolo? Dan maak ik LSP hun standpunt ivm Ecolo met alle plezier over!
|
Citaat:
Ergens ben jij wel grappig, Jörgen. Maar het is nogal absurde humor vanuit een zekere zwakte. Tragi-komisch, of eerder "zielig-komisch". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens Geert, nog iets aan het onderwerp toe te voegen, of valt dat wat te lastig? |
:lol: :lol: :lol: Hilarische gevallen, die LSP'erkes!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, dan nogmaals duidelijk die ene vraag: VIND JIJ DE LEIDING VAN ECOLO RECHTS? |
VIND JIJ DE LEIDING VAN VB LINKS?
|
Citaat:
WAT VIND JIJ NU VAN DE LEIDING VAN ECOLO? Antwoord? Een vraag met een vraag beantwoorden, is een uitweg zoeken! |
Zal ik dan antwoorden:
Neen, maar niet links genoeg. |
Citaat:
Is het de bedoeling van mensen als 'Klaas' om dit forum om zeep te helpen? Ze doen anders erg hun best. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was te duidelijk dat 'Kris' eigenlijk Jörgen Noens was en daarom lees je hier niets meer van Kris, maar dook er tegelijk een ander figuur op: 'Klaas'. Hoe origineel toch!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be