![]() |
Nieuwe rellen dreigen uit te breken
LICHAAM VERDWENEN JONGEN GEVONDEN?
*************************************** In Hemiksem bij Antwerpen is in de Schelde het lichaam gevonden van een man. Vermoedelijk gaat het om een jonge Marokkaan van 21 die een tiental dagen geleden verdween. De jongeman had het die avond aan de stok gekregen met enkele autochtone jongeren aan een discotheek. De familie van de Marokkaan gaat ervan uit dat hij om het leven is gekomen na een racis- tische aanval, maar ze roept de allochtone jongeren wel op tot kalmte. Donderdag wordt een lijkschouwing uitgevoerd. Daarna zal het parket meer informatie vrijgeven. Bron VRT TELETEKST http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=1819 Er hangt weer wat in de lucht als je het mij vraagt!!! Wordt het niet tijd dat we stoppen met die onzin,moslim=>Vlaming? |
Dat zijn toch geen rellen?
|
Citaat:
|
Rahowa !!! :lol:
|
Citaat:
|
Ga dan uit de weg hè.
|
Citaat:
oie oie oie niet te snel he, wat je hier vertelt klopt niet. Deze zaak is nog niet duidelijk, en trouwens er was nog geen sprake over racisme en zelfs de moeder van deze jongen heeft nog niets vertelt over racisme maar wel over de politie die niet echt hun job hebben gedaan! |
|
Rellen?nee,hoor Revolutie?ja hoor!
|
Citaat:
De maatschappij kan steeds minder verdragen, wordt steeds onverdraagzamer, de mensen kunnen het leven niet meer aan en lopen op de tippen van hun tenen. |
Citaat:
|
Die rellen in Belgie zijn flauw. Die Parijse rellen, DAT zijn pas rellen.
|
Citaat:
Ja, nog even en we moeten bang afwachten bij elke Marokkaan die misschien geen natuurlijke dood is gestorven dat er geen wijken in de as gelegd worden. En ik moet mij nu opgelucht voelen of wat ? Want als de familie van het slachtoffer blijkbaar al de resultaten van het onderzoek kent voor het gevoerd werd. |
Citaat:
|
als je ook maar naar een marokkaan kijkt dan vinden ze dat al een reden om te rellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be