Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   LSP => Islam = Fascistisch (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5073)

Klaas 8 augustus 2003 15:49

In Iran stelt de "hervormer" Khatami dat "de islam niet mag worden gebruikt om een fascistisch regime in te stellen". Dit weerspiegelt de druk van de basis, en de strijd tussen de conservatieven en de zogenaamde "hervormers". Deze laatsten werden tijdens de recente protesten wegens hun inefficiëntie echter evengoed door de studenten en een laag van arbeiders illusieloos terzijde geschoven.

Geert wat bedoelen jullie met deze in het vet gedrukte zin? Islam, fascistisch?

De Knut 8 augustus 2003 15:49

GC antwoordt niet op lastige vragen; weet je dat nog niet?

Klaas 8 augustus 2003 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
GC antwoordt niet op lastige vragen; weet je dat nog niet?

Staat toch op Geert zijn webstek (LSP) te lezen.

Kotsmos 8 augustus 2003 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
In Iran stelt de "hervormer" Khatami dat "de islam niet mag worden gebruikt om een fascistisch regime in te stellen". Dit weerspiegelt de druk van de basis, en de strijd tussen de conservatieven en de zogenaamde "hervormers". Deze laatsten werden tijdens de recente protesten wegens hun inefficiëntie echter evengoed door de studenten en een laag van arbeiders illusieloos terzijde geschoven.

Dat Kathami zei dat de Islam niet mag gebruikt worden om een fascistisch regime in te stellen. Das een citaat van Kathami. Voor zover ik weet geen lid van de LSP. Maar ik kan mij vergissen, ik ben nog nooit naar één van hun bijeenkomsten geweest.

GC 8 augustus 2003 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:

Dat Kathami zei dat de Islam niet mag gebruikt worden om een fascistisch regime in te stellen. Das een citaat van Kathami. Voor zover ik weet geen lid van de LSP. Maar ik kan mij vergissen, ik ben nog nooit naar één van hun bijeenkomsten geweest.

Ik heb die daar ook nog nooit ontmoet en ik ga wel geregeld naar LSP bijeenkomsten ;-)

Het kleinste kind ziet dat Klaas hier nonsens verkoopt, maar dat zouden volgens Knut 'moeilijke vragen' zijn... Komaan, beetje ernstig wezen hé!

Snowball 8 augustus 2003 21:03

Zeg Klaas,
Dat je als rechtse rakker geen grote fan bent van LSP is niet abnormaal.
Maar alstublief, stop met alle teksten van de LSP uit te pluizen op zoek naar iets dat uit zijn context gerukt een beetje vreemd aandoet.
Ik denk dat ik niet de enige ben die vindt dat uw andt-LSP topics het niveau van dit forum omlaag halen en nauwelijks relevantie hebben.

H. Guderian 8 augustus 2003 21:25

Eén van de grappigste artikels (nou ja...) die je kan lezen bij den LSP is dat over de Nationalisten tegen Globalisering! Wat men daar allemaal uitkraamt is werkelijk niet te schatten! En die gasten menen dat dus hé, ge zou er medelijden van krijgen. Maar ja... 't blijft links gespuis natuurlijk en daar is maar 1 goede oplossing voor...

Pelgrim 8 augustus 2003 22:31

En die is?

Het Vraagteken 9 augustus 2003 11:47

de douches in?

Kotsmos 9 augustus 2003 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Eén van de grappigste artikels (nou ja...) die je kan lezen bij den LSP is dat over de Nationalisten tegen Globalisering! Wat men daar allemaal uitkraamt is werkelijk niet te schatten! En die gasten menen dat dus hé, ge zou er medelijden van krijgen. Maar ja... 't blijft links gespuis natuurlijk en daar is maar 1 goede oplossing voor...

jaja
Die Kathami, tis me er ééntje he...

H. Guderian 9 augustus 2003 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
En die is?

Hen laten roosteren door de plaatselijke afdelingen van de boerinnenbond! :D

jan hyoens 11 augustus 2003 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door execute
Zeg Klaas,
Dat je als rechtse rakker geen grote fan bent van LSP is niet abnormaal.
Maar alstublief, stop met alle teksten van de LSP uit te pluizen op zoek naar iets dat uit zijn context gerukt een beetje vreemd aandoet.
Ik denk dat ik niet de enige ben die vindt dat uw andt-LSP topics het niveau van dit forum omlaag halen en nauwelijks relevantie hebben.

Wees blij dat toch iemand jullie onzin leest!

Klaas 11 augustus 2003 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:

Ik heb die daar ook nog nooit ontmoet en ik ga wel geregeld naar LSP bijeenkomsten ;-)

Het kleinste kind ziet dat Klaas hier nonsens verkoopt, maar dat zouden volgens Knut 'moeilijke vragen' zijn... Komaan, beetje ernstig wezen hé!

En waar haal ik die onzin? Inderdaad uit jullie teksten!

GC 11 augustus 2003 10:28

Je nonsens bestond uit die ene zin die je zelf geschreven had.

Klaas 11 augustus 2003 10:43

Citaat:

Geert, ik citeerde enkel maar jouw woorden die te lezen staan op jouw webstek! Dus inderdaad NONSENS!

GC 11 augustus 2003 10:51

Citaat:

Citaat:

Geert, ik citeerde enkel maar jouw woorden die te lezen staan op jouw webstek! Dus inderdaad NONSENS!

Je haalde een citaat aan dat op onze site werd geciteerd omdat het nogal frappant was. Je probeert echter het aangehaalde citaat toe te schrijven aan diegenen die het citeren. Dat is pure nonsens.

Klaas 11 augustus 2003 11:02

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Je haalde een citaat aan dat op onze site werd geciteerd omdat het nogal frappant was. Je probeert echter het aangehaalde citaat toe te schrijven aan diegenen die het citeren. Dat is pure nonsens.

Het vetgedrukte is een citaat, de rest hebben jullie erbij geschreven!

GC 11 augustus 2003 11:26

Moesten we er een tekeningetje bij maken zodat jij ook zou begrijpen dat een dergelijke frappante uitspraak van Khatami een weerspiegeling is van de druk op de zogenaamde "hervormers" in Iran?

Klaas 11 augustus 2003 11:51

Citaat:

Moesten we er een tekeningetje bij maken zodat jij ook zou begrijpen dat een dergelijke frappante uitspraak van Khatami een weerspiegeling is van de druk op de zogenaamde "hervormers" in Iran?

Als het toch zo een frappante uitspraak is, waarom verwijzen jullie er dan naar?

GC 11 augustus 2003 12:23

Citaat:

Citaat:

Als het toch zo een frappante uitspraak is, waarom verwijzen jullie er dan naar?

Er wordt net naar verwezen omdat het zo frappant is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be