Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Volgens mij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50740)

genehunter 12 mei 2006 15:57

Volgens mij

:vamp: is het één groot complot...:vamp:

Na de moord op Joe zijn onze allochtone medeburgers in een slecht daglicht gesteld :?, Polen, Noord Afrikanen, doet er volgens de vlaming niet veel toe, het waren buitenlanders, kous af...

De sfeer begon een beetje teveel naar rechts :stalin: te neigen . En nu zijn er plots drie incidenten 8O in nog geen maand tijd met een racistisch karakter?
:? toeval, gevolg van of bewuste manipulatie?

Om het met de woorden van het straatkonijn na de moord op Joe te zeggen "Er gaan elke dag mensen dood, who cares?"?

En de media doet gretig mee 8). Wat was er nu eigenlijk eerst? De kip of het ei? Problemen met allochtonen of losgeslagen extreem rechts racisme?

:vamp: The truth is out there... :vamp: :black:

Fille van de Foor 12 mei 2006 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door genehunter (Bericht 1701816)
bewuste manipulatie?

Nader onderzoek van de sokken van Van Temsche kunnen de waarheid aan het licht brengen :roll:

Boadicea 12 mei 2006 16:08

Ik begin ook te denken aan een complottheorie. Ze vinden niets bezwaarlijk tegen het VB, gewoon omdat het er niet is, dus creëren ze het zelf.
Die indruk krijg ik tegenwoordig toch. In ieder geval heeft de geschiedenis al uitgewezen dat wie de macht heeft, ze niet graag afgeeft. Ik geloof dat ze dat probleem ook hebben in de Wetstraat, gezien maar 1 partij politiek correct gereageerd heeft op de moord op Joe van Holsbeeck.

Pietje 12 mei 2006 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1701841)
Ik begin ook te denken aan een complottheorie. Ze vinden niets bezwaarlijk tegen het VB, gewoon omdat het er niet is, dus creëren ze het zelf.
Die indruk krijg ik tegenwoordig toch. In ieder geval heeft de geschiedenis al uitgewezen dat wie de macht heeft, ze niet graag afgeeft. Ik geloof dat ze dat probleem ook hebben in de Wetstraat, gezien maar 1 partij politiek correct gereageerd heeft op de moord op Joe van Holsbeeck.

Ja hoor, die madam werd VB-parlementair omdat ze had afgesproken met "de wetstraat" dat haar neefje een dubbele moord ging plegen, zodat "de wetstraat" het VB in discrediet kon brengen. :lol:

Boadicea 12 mei 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1701848)
Ja hoor, die madam werd VB-parlementair omdat ze had afgesproken met "de wetstraat" dat haar neefje een dubbele moord ging plegen, zodat "de wetstraat" het VB in discrediet kon brengen. :lol:

Voil�*, als je het zelf toegeeft ...

PAJOT 12 mei 2006 16:17

Ik maakte JUIST dezelfde bedenkingen genehunter ...

Ze weten van geen hout pijlen meer maken... het boeltje staat op springen. Onze overwinning is nabij.

Pietje 12 mei 2006 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1701851)
Voil�*, als je het zelf toegeeft ...

Heb jij ze eigenlijk wel alle vijf ??? :?

voicelesscharlie 12 mei 2006 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1701841)

Zouden ze jongen niet opgestookt hebben omdat zijn tante VBster is?
In een internaat gaat dat gemakkelijk.(Heb er zelf in gezeten)

Boadicea 12 mei 2006 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1701858)
Heb jij ze eigenlijk wel alle vijf ??? :?

Op een rijtje? Ik kan jou hetzelfde vragen.

De meningen zijn altijd verdeeld tussen believer en non believers en dat is juist de doodsteek van alles. Enkel een juiste berichtgeving kan helderheid brengen in de duistere poel.

Fille van de Foor 12 mei 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1701873)
Zouden ze jongen niet opgestookt hebben omdat zijn tante VBster is?
In een internaat gaat dat gemakkelijk.(Heb er zelf in gezeten)

En belleketrek durfde hij niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be