![]() |
Volgens mij
:vamp: is het één groot complot...:vamp:
Na de moord op Joe zijn onze allochtone medeburgers in een slecht daglicht gesteld :?, Polen, Noord Afrikanen, doet er volgens de vlaming niet veel toe, het waren buitenlanders, kous af... De sfeer begon een beetje teveel naar rechts :stalin: te neigen . En nu zijn er plots drie incidenten 8O in nog geen maand tijd met een racistisch karakter? :? toeval, gevolg van of bewuste manipulatie? Om het met de woorden van het straatkonijn na de moord op Joe te zeggen "Er gaan elke dag mensen dood, who cares?"? En de media doet gretig mee 8). Wat was er nu eigenlijk eerst? De kip of het ei? Problemen met allochtonen of losgeslagen extreem rechts racisme? :vamp: The truth is out there... :vamp: :black: |
Citaat:
|
Ik begin ook te denken aan een complottheorie. Ze vinden niets bezwaarlijk tegen het VB, gewoon omdat het er niet is, dus creëren ze het zelf.
Die indruk krijg ik tegenwoordig toch. In ieder geval heeft de geschiedenis al uitgewezen dat wie de macht heeft, ze niet graag afgeeft. Ik geloof dat ze dat probleem ook hebben in de Wetstraat, gezien maar 1 partij politiek correct gereageerd heeft op de moord op Joe van Holsbeeck. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maakte JUIST dezelfde bedenkingen genehunter ...
Ze weten van geen hout pijlen meer maken... het boeltje staat op springen. Onze overwinning is nabij. |
Citaat:
|
Citaat:
In een internaat gaat dat gemakkelijk.(Heb er zelf in gezeten) |
Citaat:
De meningen zijn altijd verdeeld tussen believer en non believers en dat is juist de doodsteek van alles. Enkel een juiste berichtgeving kan helderheid brengen in de duistere poel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be