![]() |
Tot wat wanhoop kan leiden ...
Momenteel kijk in naar het nieuws en trek volgende conclusies:
De dader van de dubbele moord in Antwerpen was een depressieve puber, die van plan was om zelfmoord te plegen. In zijn jeugd had hij problemen met allochtonen en deze hebben hem blijkbaar getekend. Hij had psychische problemen en kreeg nog eens een sanctie op school. Blijkbaar was hij hierdoor door het lint gegaan. Moesten onze wetten minder neerkijkend geweest zijn op zijn gedachtengoed, zou deze jongen dan misschien niet eerder zijn probleem aangegeven hebben en was deze moord hierdoor niet te mijden? Voor mij is deze dader ook een slachtoffer. |
Zijn gedachtengoed dat het ok vindt om mensen met een ander kleurke met minachting te behandelen?...
|
Citaat:
Jongens, toch, dit is gewoon een Vlaams-nationalist ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
DS: "Schutter zocht doelbewust vreemdelingen"
|
Nicht der Mörder, der Ermordete ist schuldig
Een oud verhaal ... :-( |
Citaat:
Als we echt vrij konden praten, gebeurde er minder van deze toestanden. Nu moeten we de hypocriet spelen, totdat we de brainwash gaan geloven, of totdat we er van gaan flippen, zoals hier gebeurd is. |
Ze hadden maar niet zo... aanwezig moeten zijn :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik niet in je plaatje pas. Sorry dat ik mijn hoofd niet kaal scheer en geen mensen ineen klop. Het spijt me dat ik alleen woorden als kogels gebruik en geen scherp munitie. En je hoeft me niet te bedanken omdat ik de fouten in jullie systeem probeer recht te zetten om zulke dingen in de toekomst te voorkomen. Deze misdaad kon beter voorkomen worden dan de moord op Joe van Holsbeeck. |
Onwaarschijnlijk hoe EXTREEM RECHTS deze moorden probeert te vergoelijken.:roll:
|
Wat nen zever, bv als je constant in zo'n m******wijk woont, elke dag problemen, en thuis ook nog eens problemen, kan ik best begrijpen dat er daar vroeg of laat eens ene doorflipt. Wees gerust, die kerel was deels slachtoffer van de problemen die jullie hebben gecreëerd.
Kijk naar al de familiedrama's die constant gebeuren en los van dit alles staan, mensen die uiteindelijk ontploffen vanwege de dingen die constant in hun omgeving gebeuren. |
Citaat:
8O Tuurlijk een bloementuil aan het einde vd rit :roll: |
Citaat:
|
VB'ers zeggen altijd dat links misdaad vergoeilijkt, en nu beginnen ze precies dezelfde vergoeilijkingen te produceren. Wel grappig om zien eigenlijk.
|
Citaat:
Wie een hekel heeft aan migranten en ze dagdagelijks rond zijn kop moet hebben en nog moet zien hoe ze ook zijn/haar rechten inpakken, zal sneller door het lint gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be