Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Afgesplitse thread uit Desiderius' serene analyse (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50769)

Kallikles 13 mei 2006 00:44

Afgesplitse thread uit Desiderius' serene analyse

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1702831)
Hahahahahahahahahahaha..... Allé man! Meent ge dat nu echt? Die moet ik onthouden! Met zo'n moppen kan ik geld verdienen!

Moordenaars hebben maar één recht: te zwijgen.

Zwarte Spion 13 mei 2006 00:44

Het zijn mensen zoals u die de oorlog nog niet verwerkt hebben en ze steeds opnieuw moet aanhalen om gelijk te (willen) krijgen!

Zwarte Spion 13 mei 2006 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 1702832)
Moordenaars hebben maar één recht: te zwijgen.

Daar ben ik het mee eens! Maar elke moordenaar (zoals dus Hans in dit geval) die in koelen bloede handelt doet dit omdat hij gek is (geworden) en niet omdat een bepaalde politiek hem beïnvloed heeft!

Kallikles 13 mei 2006 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1702833)
Het zijn mensen zoals u die de oorlog nog niet verwerkt hebben en ze steeds opnieuw moet aanhalen om gelijk te (willen) krijgen!

Alle regio's die hun naziverleden hebben verdoezelt of vergoelijkt (Vlaanderen, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) hebben te kampen met het fascisme. Dat kan geen toeval zijn.

Stratcat 13 mei 2006 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 1702837)
Alle regio's die hun naziverleden hebben verdoezelt of vergoelijkt (Vlaanderen, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) hebben te kampen met het fascisme. Dat kan geen toeval zijn.

Afhankelijk van wat je fascisme en kampen met noemt:
Duitsland? Nederland? UK? Italië? Denemarken?

Zwarte Spion 13 mei 2006 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 1702837)

Ist' waar? Hebben we te kampen met fascisme? Nog niets van gemerkt en ik ben al oud genoeg om het al gemerkt te hebben!

Fille van de Foor 13 mei 2006 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1702835)
Daar ben ik het mee eens! Maar elke moordenaar (zoals dus Hans in dit geval) die in koelen bloede handelt doet dit omdat hij gek is (geworden) en niet omdat een bepaalde politiek hem beïnvloed heeft!

Geldt dat ook voor de Poolse moordenaar van Joe?

longhorn 13 mei 2006 01:26

Jammer genoeg is de sublieme thread van Desiderius ook al aan het ontsporen.

Fille van de Foor 13 mei 2006 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1702846)
Ist' waar? Hebben we te kampen met fascisme? Nog niets van gemerkt en ik ben al oud genoeg om het al gemerkt te hebben!

Oud genoeg is daarom nog niet noodzakelijk wijs genoeg.

Bhairav 13 mei 2006 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1702835)

Kan hij eraan doen dat hij gek geworden is?

Zwarte Spion 13 mei 2006 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1703012)
Kan hij eraan doen dat hij gek geworden is?

??? Relevantie met de commentaren???

Bhairav 13 mei 2006 08:48

Denk er misschien eens over na.
Wie weet wat schiet er wel allemaal ni te binnen...

Zwarte Spion 13 mei 2006 08:54

't Is waar, jij kan er ook niet aan doen dat je gek bent...
Ik acht u (aan uw commentaren te zien) minstens even goed in staat om zonder verpinken enkele Vlaams Belangers neer te schieten.

Les extrèmes se touches... ni waar!

Bhairav 13 mei 2006 08:55

Ik zou wel zien dat ik niet gepakt word, en subtieler aanpakken. Het zou mar zonde zijn moest ik vastzitten, ik heb een te hoog IQ daarvoor. :(

Bhairav 13 mei 2006 09:32

Het volk is wel dom: hoor maar eens wat voor een belachelijke normen en waarden die er op na houden...

Zwarte Spion 13 mei 2006 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1703142)
Het volk is wel dom: hoor maar eens wat voor een belachelijke normen en waarden die er op na houden...

Zoals daar zijn?

Bhairav 13 mei 2006 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1703164)
Zoals daar zijn?

Ge moogt geen drugs pakken, ge moet naar school, etc... Kortom, van het leven genieten kan niet. Tenzij ge zo'n mentaal zwakke werkmier zijt die zonder sctructuur ni kan leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be