![]() |
Waaruit blijkt dat de moordenaar GEEN VB-aanhanger zou zijn?
IPV te vragen waarom dat die dat wel zou zijn?
Iemand? |
Is deze vraag relevant? Hoe bepaal je of iemand ergens aanhanger van is? En is een organisatie dan verantwoordelijk voor alle mensen die hun mening achternahollen? Is dat relevant?
|
Hij was géén lid... Het Vlaams Belang heeft er dus NIETS rechtstreeks mee te maken en naar mijn mening zelfs niets onrechtstreeks!
|
Citaat:
Dat is allemaal met elkaar verbonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE="1"](en dan zeggen dat dit soort zichzelf een hogere iq toemeet)[/SIZE] |
Is hij mischien ooit nog bij de scouts geweest of zo ? Heeft hij daar 'iets' opgelopen ?
|
het is ondertussen wel overduidelijk dat de dader rechts en vlaams-nationalistisch was.
dié discussie hoeven we echt niet meer te voeren. |
Citaat:
|
Mijn vraag is mag je als VB-aanhanger dan geen moorden plegen,en als SPA-aanhanger wel. Wat een onzin topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij koos doelbewust allochtone slachtoffers. Er zijn bij mijn weten nog geen sp.a'ers die op jacht gingen naar managers met een toploon. |
Citaat:
Wat zou dat moeten bewijzen? Ik ben ook rechts en Vlaams-nationalistisch en voel mij in het geheel niet aangesproken, noch schuldig door de moord van een andere rechtse Vlaams-nationalist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien hij "doelbewust" allochtonen koos, waarom schoot hij dat blanke kind dan neer? Net echt samenhangend! |
Citaat:
Citaat:
De dader heeft ZELF verklaard dat hij op zoek was naar allochtonen. Het blanke kind was collateral damage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be