Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   VlamingBanger doodgeschoten door politie... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50773)

Big_daddy 13 mei 2006 10:36

VlamingBanger doodgeschoten door politie...

De laffe racistische moorden begaan door een bloedverwant van een parlementslid van het VlamingBang ( met een oostfrontstamboom ; je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land ), werd door de politie beantwoord met een welgemikte schot in de buik.

Voor de verandering, en per hoge uitzondering heeft de politie haar werk gedaan. Als ze hun best blijven doen kunnen velen zich terugvinden in de leus: Meer blauw op straat ! Nu! :-)

Ongeacht of hij gotic is of skinhead ( dat laatste gaf hij zelf toe aan de politie), indien hij gedoopt is geweest is hij katholiek! Een [SIZE=6]katholieke moordenaar[/SIZE] dus!

Griffin 13 mei 2006 10:38

Hij geloofde niet in de hemel. Hou je onzin maar voor jezelf. Als jij in je kindertijd een stuk van je pietje hebt verloren ben je nog niet meteen een Jood.

Zwarte Spion 13 mei 2006 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy (Bericht 1703282)
je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land

Lees eerst eens wat geschiedenisboeken..

Ploertendoder 13 mei 2006 10:39

Citaat:

De laffe racistische moorden begaan door een bloedverwant van een parlementslid van het VlamingBang ( met een oostfrontstamboom ; je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land ), werd door de politie beantwoord met een welgemikte schot in de buik.

Voor de verandering, en per hoge uitzondering heeft de politie haar werk gedaan. Als ze hun best blijven doen kunnen velen zich terugvinden in de leus: Meer blauw op straat ! Nu! :-)

Ongeacht of hij gotic is of skinhead ( dat laatste gaf hij zelf toe aan de politie), indien hij gedoopt is geweest is hij katholiek! Een [SIZE=6]katholieke moordenaar[/SIZE] dus!

Ik hou het bij een ongelovige zelfmoordterrorist.

Zwarte Spion 13 mei 2006 10:41

Wat een titel? Is hij dood? Of kan je niet meer volgen door te veel wietgebruik?

job 13 mei 2006 10:42

Citaat:

Hoe wil je nu ooseriejeu ;-) genomen worden als je niet correct kan schrijven...

Big_daddy 13 mei 2006 10:42

Bedenk: nooit heeft een KATHAAR, katholiek bloed vergoten ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1703287)
Hij geloofde niet in de hemel. Hou je onzin maar voor jezelf. Als jij in je kindertijd een stuk van je pietje hebt verloren ben je nog niet meteen een Jood.

Eenmaal gedoopt, blijf je dat de rest van je leven, er is geen mogelijkheid om te "ontdopen". Men kan wel "afzien van de gelofte". Als hij gedoopt is geweest dan is hij katholiek.

Een katholieke moordenaar dus!

Big_daddy 13 mei 2006 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1703289)
Lees eerst eens wat geschiedenisboeken..

Ze zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen Vl'aaaaaanderenland! 8)

Big_daddy 13 mei 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1703298)

Wat een titel? Is hij dood? Of kan je niet meer volgen door te veel wietgebruik?

Ik gebruik geen wiet, eyecatchers daarentegen wel ...

job 13 mei 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy (Bericht 1703307)

get a life :-D

Zwarte Spion 13 mei 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy (Bericht 1703307)

Ge hebt dus nog geen geschiedenisboeken gelezen...

job 13 mei 2006 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy (Bericht 1703308)
Ik gebruik geen wiet, eyecatchers daarentegen wel ...

Niet liegen, eh jongen, kom, doe die (wiet)sigaret weg, of ik stuur je naar huis...

Big_daddy 13 mei 2006 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 1703309)
get a life :-D

No.

Big_daddy 13 mei 2006 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion (Bericht 1703310)
Ge hebt dus nog geen geschiedenisboeken gelezen...

Ik lees jouw palieterke elke dag, ik weet dus wat ik zeker niet moet geloven. Wie gelooft er nu landverraders ?

Mitgard 13 mei 2006 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 1703315)
Niet liegen, eh jongen, kom, doe die (wiet)sigaret weg, of ik stuur je naar huis...

je zou er beter ook eens aan trekken.
dat zou je kaakspieren misschien ontspannen, en helpt tegen knarsetanden.

Ploertendoder 13 mei 2006 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy (Bericht 1703317)
No.

Als ge nu niet subiet direct die sigaret wegdoet dan ga ik Hans Van Temschen halen ze.

Big_daddy 13 mei 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1703327)
Als ge nu niet subiet direct die sigaret wegdoet dan ga ik Hans Van Temschen halen ze.

Pas maar op of ik stuur zigeuners op je af.

job 13 mei 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1703324)
je zou er beter ook eens aan trekken.
dat zou je kaakspieren misschien ontspannen, en helpt tegen knarsetanden.

Neen, dank je, ik heb je wiet niet nodig. Ik kan me perfect ontspannen zonder drugs.
:roll:

Big_daddy 13 mei 2006 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 1703332)
Neen, dank je, ik heb je wiet niet nodig. Ik kan me perfect ontspannen zonder drugs.
:roll:

Ik ook, met al die VlamingBangers heb ik geen wiet nodig. Moge er nog komen, en nog. En dan in het zand bijten. In de zwartenzustersstraat notabene ...

Devi8 13 mei 2006 10:57

Ik vermoed inderdaad dat de dader meer een aanhanger zal zijn van het VB dan van pakweg de SP.A. Maar VB als moreel verantwoordelijke met de vinger wijzen is de wereld op zijn kop.
De jongen had waarschijnlijk een diepe haat tegenover vreemdelingen (ingegeven door ervaringen? Als kansarmoede een reden voor bepaalde feiten is kan een traumatische ervaring uit de jeugd er ook één zijn) en wou het recht in eigen handen nemen.
Vraag is waarom?

Ik vermoed dat de door de "democratische" partijen jarenlange ontkenning van problemen met vreemdelingen (van welke aard ook), die hijzelf wel degelijk als een probleem zag, aangevuld met het cordon sanitair de jongen een gevoel van 'ze doen er toch niets aan, dus doe ik het zelf' voor deze waanzinnige uitbarsting zorgde.
In deze optiek zijn ALLE politieke partijen moreel verantwoordelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be