Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Hoe het werkelijk ineenzat, en de politiek hun ware gelaat nog maar eens toont. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50781)

NapalmBenny. 13 mei 2006 14:00

Hoe het werkelijk ineenzat, en de politiek hun ware gelaat nog maar eens toont.

Ik heb hier een mooi voorbeeld, dat meer zal verklaren, gekopieerd vanuit een ander forum:

Citaat:

alee,ne mens mag gene racist zijn, maar gisteren is nogmaals bewezen waarom..
Gisteren, station vn mechelen.Maat vn mij,just 15 geworre, ineengeslage ont station vn mechelen door 4 bruinen. Gewoon, zonder reden,wnt ken da manneke,die zegt geen woord.Bloed lag der int rond...
maar da mag natuurlijk allemaal eh,ahja,das hun manier om hun uit te drukken natuurlijk,das totaal geen racisme eh..
Zie je, dat 15 jarig manneke heeft nu een zekere haat gekregen tegenover jullie migrantjes. Daar heeft het vb totaal geen schuld aan, er zijn vreemdelingenproblemen, en niet bepaald weinig, mensen leren haten door de problemen die ze constant ervaren. Het vb heeft daar geens schuld aan, de andere partijen die deze problemen jarenlang heeft doodgezwegen en heeft verergerd, eigenlijk gewoon heeft toegelaten, zijn de schuldigen, niet het vb.

En aan jullie vb-bashers en onwetenden, jullie zijn even schuldig, jullie zorgen ervoor dat bovenstaande voorbeelden zich constant zullen herhalen, als jullie je oogkleppen niet afzetten. Jullie ontkenning wat zorgt voor de toename van problemen, heeft die mensen vermoord, jullie zijn de passieve moordenaars.

Een mens heeft niet veel nodig hoor om te leren haten, een paar tegenslagen, de meeste mensen zitten zo nu eenmaal ineen, en ja je kan de waarheid niet negeren, als je constant met die problemen in aanraking komt, iets wat velen wat jullie overlinkse kereltjes hier maar al te graag doen, negeren en ontkennen. Iederen is beïnvloedbaar. Heeft niets met slim of dom te maken. En als iemand labiel is, wordt het startsschot sneller gegegeven, letterlijk hier :D. Zullen de problemen toenemen, zal je dit soort daden zien stijgen, met of zonder Vlaams Belang.

Als ik het vb was, zou ik een rechzaak beginnen, vanwege onterechte laster en eerroof door de anderen.

Aan de ene kant weten we ook dat de bevolking slimmer is en de zaken dieper inziet, en zijn eigen conclusies zal trekken, de goede kant aan het hele gebeuren, is dat het vb er eigenlijk groter van zal worden, zeker na alle mediashows en overdreven moraalgedoe. De media en andere partijen tonen hun ware aard nog maar eens. Men roept nu wel boe vb, maar men kweekt tegenovergestelde reacties.

shame on you! Kijk naar jullie eigen en jullie stampen tengen jullie eigen schenen, de bevolking is slimmer dan dit alles. Maar we weten de eindconclusie reeds, slachtofferrol ;-)

En gisteren dat debat op de vtm, met goedele, sjezus Annemans had weer een uitdager hoor :s, weer zo ene die alles rechtlijning bekijkt, van oh zij roepen op haat, daarom heeft die jongen geschoten. Man ik schaamde mij in annemaans zijn plaats, om zich weer eens tegenover zoiets te moeten verdedigen. En dan zo die oogjes, van allé die annemans weet toch echt niet wat hij zegt zanne, sjezus, er is soms niets ergers dan tegen oersimpelen te moeten praten.

Dit was al een post van mij in een andere thread, maar de kans dat dat daar in dovemans oren zou verdwijnen was te groot. En dit eigenlijk de samenvatting van de hele zaak is.

predator 13 mei 2006 14:08

Napalmbenny schreef :

Citaat:

En aan jullie vb-bashers en onwetenden, jullie zijn even schuldig, jullie zorgen ervoor dat bovenstaande voorbeelden zich constant zullen herhalen, als jullie je oogkleppen niet afzetten. Jullie ontkenning wat zorgt voor de toename van problemen, heeft die mensen vermoord, jullie zijn de passieve moordenaars.
Wél Napalm, naar mij zoals steeds bescheiden mening, "schiet" (sic.) je flink in de roos.

Beste Groeten !

TC 13 mei 2006 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. (Bericht 1703603)
Ik heb hier een mooi voorbeeld, dat meer zal verklaren, gekopieerd vanuit een ander forum:

Zie je, dat 15 jarig manneke heeft nu een zekere haat gekregen tegenover jullie migrantjes. Daar heeft het vb totaal geen schuld aan, er zijn vreemdelingenproblemen, en niet bepaald weinig, mensen leren haten door de problemen die ze constant ervaren. Het vb heeft daar geens schuld aan, de andere partijen die deze problemen jarenlang heeft doodgezwegen en heeft verergerd, eigenlijk gewoon heeft toegelaten, zijn de schuldigen, niet het vb.

Een mens heeft niet veel nodig hoor om te leren haten, een paar tegenslagen, de meeste mensen zitten zo nu eenmaal ineen, en ja je kan de waarheid niet negeren, als je constant met die problemen in aanraking komt, iets wat velen wat jullie overlinkse kereltjes hier maar al te graag doen, negeren en ontkennen. Iederen is beïnvloedbaar. Heeft niets met slim of dom te maken. En als iemand labiel is, wordt het startsschot sneller gegegeven, letterlijk hier :D. Zullen de problemen toenemen, zal je dit soort daden zien stijgen, met of zonder Vlaams Belang.

Als ik het vb was, zou ik een rechzaak beginnen, vanwege onterechte laster en eerroof door de anderen.

Aan de ene kant weten we ook dat de bevolking slimmer is en de zaken dieper inziet, en zijn eigen conclusies zal trekken, de goede kant aan het hele gebeuren, is dat het vb er eigenlijk groter van zal worden, zeker na alle mediashows en overdreven moraalgedoe. De media en andere partijen tonen hun ware aard nog maar eens. Men roept nu wel boe vb, maar men kweekt tegenovergestelde reacties.

shame on you! Kijk naar jullie eigen en jullie stampen tengen jullie eigen schenen, de bevolking is slimmer dan dit alles. Maar we weten de eindconclusie reeds, slachtofferrol ;-)

Dit was al een post van mij in een andere thread, maar de kans dat dat daar in dovemans oren zou verdwijnen was te groot. En dit eigenlijk de samenvatting van de hele zaak is.

En dan verschieten ze er van dat ze een paar jaar later omgelegd worden door een tiener die al jaren met een trauma rondloopt dat versterkt wordt door het huidige nepotistische allochtone pamperbeleid.

Iedereen die zich schuldig maakt aan dit soort "steaming" zouden ze het zelfde moeten laten ondergaan, in het kwadraat !

Bazilfunk 13 mei 2006 14:23

Dus we geven wel toe bewondering te tonen voor deze euh "martelaar"?

Jan van den Berghe 13 mei 2006 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703634)

Waar leest u dat dan wel???

Bazilfunk 13 mei 2006 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TC (Bericht 1703620)
En dan verschieten ze er van dat ze een paar jaar later omgelegd worden door een tiener die al jaren met een trauma rondloopt dat versterkt wordt door het huidige nepotistische allochtone pamperbeleid.

Iedereen die zich schuldig maakt aan dit soort "steaming" zouden ze het zelfde moeten laten ondergaan, in het kwadraat !

Euh hier?!

TC 13 mei 2006 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703642)
Euh hier?!

Neen, niet virtueel maar irl !!

Bazilfunk 13 mei 2006 14:39

Ik heb de gazet nog niet gelezen vandaag dus ik heb het enkel nog maar virtueel hier kunnen lezen op mijn fysiek scherm in deze dimensie van tijd wat dus als irl mag worden beschouwd. Want dat was toch wat je vroeg? "Waar leest u dat dan wel???"

TC 13 mei 2006 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703652)
Ik heb de gazet nog niet gelezen vandaag dus ik heb het enkel nog maar virtueel hier kunnen lezen op mijn fysiek scherm in deze dimensie van tijd wat dus als irl mag worden beschouwd. Want dat was toch wat je vroeg? "Waar leest u dat dan wel???"

u moet eens leren quoten, me dunkt....

Bazilfunk 13 mei 2006 14:46

waarom moet ik leren quoten? forum etiquette vereist dat je niet quote waar niet nodig. Da's geen speelgoed ze!

TC 13 mei 2006 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703662)
waarom moet ik leren quoten? forum etiquette vereist dat je niet quote waar niet nodig. Da's geen speelgoed ze!

neen, mijn beste, omdat u een antwoord geeft op een verkeerde quote, daarom !

Bazilfunk 13 mei 2006 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TC (Bericht 1703669)
neen, mijn beste, omdat u een antwoord geeft op een verkeerde quote, daarom !

Bent u zat of zo?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TC (Bericht 1703620)

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1703639)
Waar leest u dat dan wel???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703642)
Euh hier?!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TC (Bericht 1703647)
Neen, niet virtueel maar irl !!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703652)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TC (Bericht 1703658)
u moet eens leren quoten, me dunkt....

Volgens mij moet jij gewoon eens leren lezen.

Jan van den Berghe 13 mei 2006 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703674)
Volgens mij moet jij gewoon eens leren lezen.

Zoals al eerder opgemerkt, geeft u inderdaad geen antwoord op de eerst getelde vraag.

Bazilfunk 13 mei 2006 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1703675)
Zoals al eerder opgemerkt, geeft u inderdaad geen antwoord op de eerst getelde vraag.

Wat een freaks!!!!!

De vraag die gesteld werd is waar ik jullie bewondering lees voor de vlaams nationalistische zelfmoord terrorist. En het antwoord is "hier"!

Niet enkel gevaarlijk maar ook nog wreed simpel dat vlaams nationalistisch gespuis!

TC 13 mei 2006 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703674)
Bent u zat of zo?

Maar enfin, kerel...

Je antwoord: " Euh hier ! ?" op de vraag van Jan van den Berghe "waar leest u dat dan wel ?"

En u zet doodleuk mijn quote bovenaan het antwoord op de vraag van Jan ...

Of bent u deze al vergeten ?

goe bezig zunne :roll:

Bazilfunk 13 mei 2006 15:09

Zijt gij nen autist of wat is't probleem jong?

TC 13 mei 2006 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1703685)
Wat een freaks!!!!!

De vraag die gesteld werd is waar ik jullie bewondering lees voor de vlaams nationalistische zelfmoord terrorist. En het antwoord is "hier"!

Niet enkel gevaarlijk maar ook nog wreed simpel dat vlaams nationalistisch gespuis!

Wat een freaks..?? haha, u denkt iets te moeten lezen dat er helemaal niet staat omdat het in uw kraam past...

Leg mij eens uit hoe u uit mijn post kan opmaken dat ik bewondering zou hebben voor gelijk welke "martelaar" ??

Mijn antwoord was een antwoord op het relaas van die 15 jarige jongen die in elkaar werd geslagen... Dus ik denk dat enig autistisch gedrag eerder tussen uw enkele grijze cellen thuishoort :roll:

Boadicea 13 mei 2006 15:41

Citaat:

Heum, gezien het huidige politieke klimaat maakt men er een martelaar van.

predator 13 mei 2006 15:53

Bazilfunk ijlde :

Citaat:

Neen, BF alleen medelijden.

Zoals we ook medelijden hebben met zieke geesten zoals jij !!

Bazilfunk 13 mei 2006 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator (Bericht 1703739)
Bazilfunk ijlde :

Neen, BF alleen medelijden.

Zoals we ook medelijden hebben met zieke geesten zoals jij !!

Ga je me afschieten? Vergassen is niet meer van deze tijd zeker?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be