Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   De Vlaming en zijn genen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50782)

Fille van de Foor 13 mei 2006 14:35

De Vlaming en zijn genen

Wanneer we de talloze postings in verband met de schietpartij in Antwerpen naast deze rond de MP3 moord naast elkaar plaatsen, kunnen we maar tot één conclusie komen: Het genetisch materiaal van de Vlaming is bijzonder inferieur...

Want die allochtonen zijn toch allemaal van nature misdadig. Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard genoom zouden strijden.

Knorretje 13 mei 2006 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1703648)
Wanneer we de talloze postings in verband met de schietpartij in Antwerpen naast deze rond de MP3 moord naast elkaar plaatsen, kunnen we maar tot één conclusie komen: Het genetisch materiaal van de Vlaming is bijzonder inferieur...

Want die allochtonen zijn toch allemaal van nature misdadig. Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard zouden strijden.

Perfecte karakterschets van jezelf Fille.
Niets aan toe te voegen. :-P

Knuppel 13 mei 2006 14:38

Jij discimineert dus op basis van inferieure genen?

Kweepeer 13 mei 2006 14:43

Citaat:

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard zouden strijden.

Is dit ironisch?

Allochtonen zijn inderdaad meer crimineel dan autochtonen, maar of dit via de genen bepaald is betwijfel ik, misschien eerder door de opvoeding.

Knuppel 13 mei 2006 14:49

Citaat:

De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.
Straffen toebak voor iemand die tegen racisme is maar die zelf op basis van genetische kenmerken discimineert.

Mocht een VB-er identiek hetzelfde beweren van eender welke bevolkingsgroep, hij had meteen het CGKR op zijn dak.
Gelukkig voor Fille is hij een rooie en daarvoor werd het CGKR niet ingezet, hé?

Fille van de Foor 13 mei 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer (Bericht 1703655)
Is dit ironisch?

Ik ben nog nooit zo ernstig geweest.

NapalmBenny. 13 mei 2006 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1703676)
Ik ben nog nooit zo ernstig geweest.

Dan beledigt u uw eigen goed :p

Fille van de Foor 13 mei 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. (Bericht 1703689)
Dan beledigt u uw eigen goed :p

Iets op tegen?

Gentenaar 13 mei 2006 15:52

Citaat:

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard genoom zouden strijden.

natuurlijk wel ironisch, deze post. Het drijft de spot met de verschillende maten en gewichten die de meesten hier hanteren als het over Vlamingen of buitenlanders gaat:

een Vlaming die allochtonen vermoordt is een goed mens die plots een vlaag van zinsverbijstering krijgt, een allochtoon die een Vlaming vermoordt is een stuk crapule dat voorbestemd was om tot een dergelijke daad over te gaan aangezien het in zijn genen, opvoeding en cultuur zit ingebakken.

Voor alle duidelijkheid: dit is een karikatuur, maar geef toe, erg veel dieper wordt er niet gegraven in de gemiddelde topic hier.

NapalmBenny. 13 mei 2006 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1703690)
Iets op tegen?

helemaal niet, dat is recht van vrije meningsuiting :D:D:D

Fille van de Foor 13 mei 2006 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar (Bericht 1703735)
Voor alle duidelijkheid: dit is een karikatuur

Verrader!

Gentenaar 13 mei 2006 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1703744)
Verrader!

yeah baby!

TC 13 mei 2006 16:28

Citaat:

...Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. .

mmoooeeehahahaaaa... oh boy... pijn.... buikspieren.. niet te doen zeg...

strike liggen :rofl: :rofl:

Bhairav 13 mei 2006 16:31

Ge zou het anders nog beginnen geloven.

Boadicea 13 mei 2006 16:40

Citaat:

Ga AUB eens op echt "racistische" fora uw mening verkondigen. Daar zullen ze u vierkant uitlachen, want geen enkel zinnig mens gelooft in superieure en inferieure volkeren. Er zijn inderdaad genetische verschillen tussen mensen, maar de wetenschap heeft al aangetoond dat het karakter weinig invloed van de genen ondervind. Blijkbaar moeten we de rol van de omgeving dus niet onderschatten. Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens. Deze bleek de beste kans te hebben om te overleven. Zijtakken zoals de neaderthaler zijn door klimaatswijzigingen verdwenen. Toch zijn we allemaal een beetje anders, naargelang het klimaat waarin we geëvolueerd zijn.
Vandaar dat ik kan aannemen dat bv. Afrikaanse genen moeilijker elders tot hun recht komen, omdat de omstandigheden daar anders zijn. Toch waren de eerste mensen die de wereld bevolkt hebben uit dit continent afkomstig en dus ook zwart. Zwart is tot blank geëvolueerd, maar of dat uitmaakt dat de ene superieur is dan de andere, geloof ik niet. Anders kan ook, zonder waardeoordeel.
Vandaar dat ik uw stelling over Vlaamse genen niet bijtreedt.

Fille van de Foor 13 mei 2006 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1703821)
Ga AUB eens op echt "racistische" fora uw mening verkondigen. Daar zullen ze u vierkant uitlachen, want geen enkel zinnig mens gelooft in superieure en inferieure volkeren. Er zijn inderdaad genetische verschillen tussen mensen, maar de wetenschap heeft al aangetoond dat het karakter weinig invloed van de genen ondervind. Blijkbaar moeten we de rol van de omgeving dus niet onderschatten. Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens. Deze bleek de beste kans te hebben om te overleven. Zijtakken zoals de neaderthaler zijn door klimaatswijzigingen verdwenen. Toch zijn we allemaal een beetje anders, naargelang het klimaat waarin we geëvolueerd zijn.
Vandaar dat ik kan aannemen dat bv. Afrikaanse genen moeilijker elders tot hun recht komen, omdat de omstandigheden daar anders zijn. Toch waren de eerste mensen die de wereld bevolkt hebben uit dit continent afkomstig en dus ook zwart. Zwart is tot blank geëvolueerd, maar of dat uitmaakt dat de ene superieur is dan de andere, geloof ik niet. Anders kan ook, zonder waardeoordeel.
Vandaar dat ik uw stelling over Vlaamse genen niet bijtreedt.

Ik zou die inleiding tot de biologie toch maar weer van tussen het oud papier gaan halen als ik u was.

Bill 13 mei 2006 17:09

Citaat:

Gek dat het na zo'n drama steevast mallotentheorieën begint te regenen. Zou er een vorm van herkenning bestaan tussen psychopaten waardoor ze nadien door een onweerstaanbare drang beginnen raaskallen? 8O

KeyserH 13 mei 2006 17:21

gelukkig zijn er nog weinigen die racistisch zijn in de oorspronkelijke betekenis van het woord, zijnde: ander ras, minderwaardige genen.

In één van mijn cursussen stonden drie vormen van racisme. Deze was de eerste. Eén van de andere was cultureel racisme: andere cultuur, minderwaardige cultuur. En dan was er nog een derde vorm, maar dat weet ik niet meer. De huidige vorm is alleszins subtieler dan die eerste.

punt: die eerste is zowat uitgestorven, dankzij de wetenschap, zoals boadicea al aangaf.

Jan van den Berghe 13 mei 2006 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KeyserH (Bericht 1703894)
In één van mijn cursussen stonden drie vormen van racisme. Deze was de eerste. Eén van de andere was cultureel racisme: andere cultuur, minderwaardige cultuur.

Cultureel "racisme" is geen "racisme". Ik hoop dat de woorden toch nog een betekenis hebben, maar blijkbaar is dat bij sommigen niet meer het geval en geven ze naar eigendunken nieuwe ladingen aan woorden.

Flippend Rund 13 mei 2006 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1703821)
Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens.

Fout. De mens is ontstaan in Afrika. We zijn afgebleekte negers.

Het spijt me.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be