![]() |
Zal u met de moorden rekening houden in het stemhokje
Zal u in oktober in het stemhokje rekening houden met de trieste moorden op Joe, en in Antwerpen?
|
Ik ben Links en ik blijf Links!
|
Ik heb nooit noch voor het VB, noch voor het FN gestemd en het is niet echt voor morgen dat mijn stemming voor zo'n partijen zal gaan.
|
Citaat:
|
Nee, omdat dit iets was dat ooit te verwachtten was, en zal blijven gebeuren, iedereen wist al dat de zaak Joe kon gebeuren voor het werkelijk gebeurde. De potentiële gevaren waren er al, en blijven. Gevaren niet gecreëerd door het vb.
|
mijn stem zal voor het VB blijven, komt geen verandering in ook niet door de moorden die er de afgelopen tijd gebeurd zijn
|
Ik heb al twee maal op rij voor het VB gestemd en dat zal ook zo blijven. Vroeger stemde ik links en voel me daar genoeg door bedrogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stem sinds 1982 Vlaams Blok en dat zal nu ook zo zijn..
|
Citaat:
|
Nee, ik blijf VB stemmen omdat een partij niet kan verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van één individu waarvan blijkbaar de stoppen doorgeslagen zijn. Het is smerig van de zogezegde democratische partijen uit dit drama munt te willen slaan door het VB te beschuldigen. Verhofstadt is op een ondelicate manier aan de macht gekomen door het misbruiken van de dioxine kwestie en door zijn recente uitspraak in het walgelijk Antwerps drama, probeert nu stemmen te winnen voor de volgende verkiezingen die niet ver af liggen maar wat mij betreft, njet!
|
Als ik zie hoe het regime, die de straten niet kan veilig houden, de schuld legt bij de enige oppositiepartij, die wel voor recht en orde streeft, dan stem ik meer dan ooit met overtuiging voor het Vlaams Belang !
![]() |
Ik blijf mijn partij steunen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen en ik wil een ander vreemdelingenbeleid. Op wie moet ik doen stemmen? inderdaad goed geraden
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan de aantrekkingskracht wel begrijpen, daar niet van, doch het is politieke (verkiezings)propaganda, evenveel waard als het papier waar het op gedrukt is. Hier geloof aan hechten getuigt van geestelijke infantiliteit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be