Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Zal u met de moorden rekening houden in het stemhokje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50787)

vercetti 13 mei 2006 15:58

Zal u met de moorden rekening houden in het stemhokje

Zal u in oktober in het stemhokje rekening houden met de trieste moorden op Joe, en in Antwerpen?

FISHERMAN 13 mei 2006 16:02

Ik ben Links en ik blijf Links!

Everytime 13 mei 2006 16:02

Ik heb nooit noch voor het VB, noch voor het FN gestemd en het is niet echt voor morgen dat mijn stemming voor zo'n partijen zal gaan.

Dave Brocatus 13 mei 2006 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1703745)
Zal u in oktober in het stemhokje rekening houden met de trieste moorden op Joe, en in Antwerpen?

Het zijn in oktober gemeenteraadsverkiezingen. Ik zie niet in wat de kandidaten voor de gemeenteraad in mijn gemeente (Brasschaat) met die moorden te maken hebben. Dus ga ik er geen rekening mee houden.

NapalmBenny. 13 mei 2006 16:06

Nee, omdat dit iets was dat ooit te verwachtten was, en zal blijven gebeuren, iedereen wist al dat de zaak Joe kon gebeuren voor het werkelijk gebeurde. De potentiële gevaren waren er al, en blijven. Gevaren niet gecreëerd door het vb.

vjeeke 13 mei 2006 16:08

mijn stem zal voor het VB blijven, komt geen verandering in ook niet door de moorden die er de afgelopen tijd gebeurd zijn

Boadicea 13 mei 2006 16:08

Ik heb al twee maal op rij voor het VB gestemd en dat zal ook zo blijven. Vroeger stemde ik links en voel me daar genoeg door bedrogen.

Fille van de Foor 13 mei 2006 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. (Bericht 1703761)
Nee, omdat dit iets was dat ooit te verwachtten was, en zal blijven gebeuren, iedereen wist al dat de zaak Joe kon gebeuren voor het werkelijk gebeurde. De potentiële gevaren waren er al, en blijven. Gevaren niet gecreëerd door het vb.

Net zoals elk weldenkend mens zat te wachten op de eerste VB-adept die de pedalen zou verliezen, want het VB creëert misschien geen problemen, ze oplossen is ook niet hun sterkste kant.

Jan van den Berghe 13 mei 2006 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 1703788)
Net zoals elk weldenkend mens zat te wachten op de eerste VB-adept die de pedalen zou verliezen, want het VB creëert misschien geen problemen, ze oplossen is ook niet hun sterkste kant.

Een partij kan pas problemen oplossen als ze aan de macht is. Bij mijn weten is het Vlaams Belang niet gezegend met een machtsfunctie; bijgevolg is uw stelling over dat oplossen van problemen een ferme slag in het water.

Riksken 13 mei 2006 16:33

Stem sinds 1982 Vlaams Blok en dat zal nu ook zo zijn..

Jan van den Berghe 13 mei 2006 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1703802)
Stem sinds 1982 Vlaams Blok en dat zal nu ook zo zijn..

Als trouw lid zal ik dat eveneens doen. Ik zie trouwens niet op welke manier ons stemgedrag door die moorden zou kunnen beïnvloed worden: dit alles heeft immers niets met het Vlaams Belang te maken.

Sundancer 13 mei 2006 17:04

Nee, ik blijf VB stemmen omdat een partij niet kan verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van één individu waarvan blijkbaar de stoppen doorgeslagen zijn. Het is smerig van de zogezegde democratische partijen uit dit drama munt te willen slaan door het VB te beschuldigen. Verhofstadt is op een ondelicate manier aan de macht gekomen door het misbruiken van de dioxine kwestie en door zijn recente uitspraak in het walgelijk Antwerps drama, probeert nu stemmen te winnen voor de volgende verkiezingen die niet ver af liggen maar wat mij betreft, njet!

Max van Dietschland 13 mei 2006 17:13

Als ik zie hoe het regime, die de straten niet kan veilig houden, de schuld legt bij de enige oppositiepartij, die wel voor recht en orde streeft, dan stem ik meer dan ooit met overtuiging voor het Vlaams Belang !

Revolutie 13 mei 2006 17:14

Ik blijf mijn partij steunen.

Esperanza 13 mei 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1703745)

Nope. Ik zie niet in waarom?

Jan van den Berghe 13 mei 2006 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1703889)
Nope. Ik zie niet in waarom?

Jawel, daar het de regering is die moet toezien op het bewaren van de openbare orde. Deze regering is daartoe niet in staat. Bijgevolg moet ze weg en vervangen worden door een ploeg die wel krachtig optreedt tegen iedere vorm van criminaliteit.

armando 13 mei 2006 17:26

ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen en ik wil een ander vreemdelingenbeleid. Op wie moet ik doen stemmen? inderdaad goed geraden

Pietje 13 mei 2006 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1703893)
Jawel, daar het de regering is die moet toezien op het bewaren van de openbare orde. Deze regering is daartoe niet in staat. Bijgevolg moet ze weg en vervangen worden door een ploeg die wel krachtig optreedt tegen iedere vorm van criminaliteit.

Ook de criminaliteit komende uit extreemrechtse hoek ??

Esperanza 13 mei 2006 17:36

Citaat:

Jawel, daar het de regering is die moet toezien op het bewaren van de openbare orde.

Eeuh, het zijn wel gemeenteraadsverkiezingen, hoor...
Citaat:

Deze regering is daartoe niet in staat.

Geen enkele regering/staatsvorm, waar ook ter wereld en van welke strekking dan ook, kan criminaliteit voorkomen.
Citaat:

Bijgevolg moet ze weg en vervangen worden door een ploeg die wel krachtig optreedt tegen iedere vorm van criminaliteit.

Recht uit een blokfoldertje, een hele leuke slogan voor iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is...

Ik kan de aantrekkingskracht wel begrijpen, daar niet van, doch het is politieke (verkiezings)propaganda, evenveel waard als het papier waar het op gedrukt is. Hier geloof aan hechten getuigt van geestelijke infantiliteit.

Jan van den Berghe 13 mei 2006 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1703904)
Ook de criminaliteit komende uit extreemrechtse hoek ??

Kunt u dan echt niet lezen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be