![]() |
Brandbommen in politiekantoor
Tja denk dat dit het juiste forum is:
4/05 Onbekenden bekogelen Kiels politiekantoor met brandbommen Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag brandbommen gegooid naar het kantoor van de wijkpolitie aan de Sint-Bernardsesteenweg op het Kiel in Antwerpen. De feiten deden zich voor omstreeks 2 uur 20. Tot nu toe onbekende daders wierpen twee brandbommen in de inkomhal van het wijkkantoor. Een derde belandde tegen een combi. De schade bleef beperkt tot wat roet- en rookschade en er vielen geen gewonden. De daders zijn spoorloos. http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/d...E-1794A4841483} Ik gok op racisten en u? |
Ik denk ook wel dat het vlaams nationalisten zijn die zich willen wreken omdat hun maatje is neer geschoten.
|
Na, noord afrikanen :p, omdat ze zich het slachtoffer vonden van de politie, waarom mochten zij toch geen mensen staan bedreigen op straat :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fout subforum.
u kunt kiezen: partijdiscussies (vlaams belang) of koetjes en kalfjes. ;-) |
Citaat:
K&K was eerst. :-) |
Citaat:
|
Enkele onbekenden gooien een brandbom naar een politiekantoor. Hoe kan je daar een relevante politieke discussie over voeren. Dit dient hooguit voor enkele gefrusteerden om de schuld te steken op een of andere bevolkingsgroepen.
Coekie |
Zullen wel Zweedse Polen zijn
|
Citaat:
Een brandbom op het politiekantoor van diezelfde wijk lijkt me dus in de huidige situatie niet echt een irrelevant feit. Uw betweterig paternalisme daarentegen... |
Citaat:
Chineese jehova getuige die meer blauw op straat wou? |
Citaat:
|
Brice De Ruyver deed het; om al die slampampers uit hun stoel te krijgen.
|
sorry mensen ik was het..
allemaal fout gegokt dus |
Als we dan toch lukraak en zonder bewijs bepaalde groepen gaan beschuldigen dan doe ik natuurlijk mee:
Volgens mij zijn het Vlaams Belangers die niet kunnen verkroppen dat hun held Hans van Temsche door de politie is neergeschoten. Voor hen een duidelijk voorbeeld van vooringenomenheid van de Antwerpse politie die iedere Vlaams blokker eerst neerschiet en dan pas vragen stelt. Na het publiekelijk mishandelen van vrouwen, het dealen van drugs en het in koelen bloede neerschieten van migranten en een correctionele veroordeling van ongeveer gans de partijtop is deze aanslag op een politiekantoor een nieuw dieptepunt voor wat zich 'verstandig rechts' noemt. Coekie |
Citaat:
Als er één iemand in dit land gebuisd is over de hele lijn dan is het wel dit"veiligheidsadviseurke". |
Citaat:
amateur :-P ;-) Ga eens les volgen Al-zawahiri om echte bommen te maken ;-) [/humor] |
of een bende gokchinese jongeren ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be