Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brandbommen in politiekantoor (https://forum.politics.be/showthread.php?t=50826)

Ploertendoder 14 mei 2006 17:30

Brandbommen in politiekantoor

Tja denk dat dit het juiste forum is:

4/05 Onbekenden bekogelen Kiels politiekantoor met brandbommen

Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag brandbommen gegooid naar het kantoor van de wijkpolitie aan de Sint-Bernardsesteenweg op het Kiel in Antwerpen.

De feiten deden zich voor omstreeks 2 uur 20. Tot nu toe onbekende daders wierpen twee brandbommen in de inkomhal van het wijkkantoor. Een derde belandde tegen een combi. De schade bleef beperkt tot wat roet- en rookschade en er vielen geen gewonden. De daders zijn spoorloos.

http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/d...E-1794A4841483}

Ik gok op racisten en u?

Bazilfunk 14 mei 2006 17:35

Ik denk ook wel dat het vlaams nationalisten zijn die zich willen wreken omdat hun maatje is neer geschoten.

NapalmBenny. 14 mei 2006 18:32

Na, noord afrikanen :p, omdat ze zich het slachtoffer vonden van de politie, waarom mochten zij toch geen mensen staan bedreigen op straat :D:D

voicelesscharlie 14 mei 2006 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1705990)

Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag brandbommen gegooid naar het kantoor van de wijkpolitie aan de Sint-Bernardsesteenweg op het Kiel in Antwerpen.

De feiten deden zich voor omstreeks 2 uur 20. Tot nu toe onbekende daders wierpen twee brandbommen in de inkomhal van het wijkkantoor. Een derde belandde tegen een combi. De schade bleef beperkt tot wat roet- en rookschade en er vielen geen gewonden. De daders zijn spoorloos.

Ik gok op racisten en u?

Ik gok op Zweden.

Ploertendoder 14 mei 2006 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1706135)
Ik gok op Zweden.

Meer nog, ik denk zelfs aan Zweedse jongeren.

Mitgard 14 mei 2006 21:03

fout subforum.

u kunt kiezen: partijdiscussies (vlaams belang) of koetjes en kalfjes. ;-)

Ploertendoder 14 mei 2006 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1706313)
fout subforum.

Ik had even getwijfeld om erbij te zetten "En nu maar wachten op het zzzzz-icoontje of het geeeeeuuuw-icoontje of K&K".

K&K was eerst.

:-)

carlgustaaf 14 mei 2006 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1706007)
Ik denk ook wel dat het vlaams nationalisten zijn die zich willen wreken omdat hun maatje is neer geschoten.

nee, gewoon vlaamse jongens , die zich verveelden, en iets willen doen om over op te scheppen tegen hun vrienden...zoals gewoonlijk..

Coekie 14 mei 2006 23:11

Enkele onbekenden gooien een brandbom naar een politiekantoor. Hoe kan je daar een relevante politieke discussie over voeren. Dit dient hooguit voor enkele gefrusteerden om de schuld te steken op een of andere bevolkingsgroepen.

Coekie

Gargamel 15 mei 2006 00:45

Zullen wel Zweedse Polen zijn

baarle 15 mei 2006 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coekie (Bericht 1706509)
Enkele onbekenden gooien een brandbom naar een politiekantoor. Hoe kan je daar een relevante politieke discussie over voeren. Dit dient hooguit voor enkele gefrusteerden om de schuld te steken op een of andere bevolkingsgroepen.

Het Kiel is de wijk waar de Marokkaan vandaan kwam die deze week uit de Schelde gevist is. Op het Kiel zijn er vorige week al minirellen geweest omwille van deze verdwijning, én er was enkele dagen geleden een vrij grote betoging van allochtonen om dezelfde reden.

Een brandbom op het politiekantoor van diezelfde wijk lijkt me dus in de huidige situatie niet echt een irrelevant feit.

Uw betweterig paternalisme daarentegen...

xylitar 15 mei 2006 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1705990)

Ik gok op racisten en u?

Chineese jehova getuige die meer blauw op straat wou?

andev 15 mei 2006 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1706313)
fout subforum.

We hebben dringend nood aan een "Wat- niet- past- in -mijn -kraam"- forum...

driewerf 15 mei 2006 11:06

Brice De Ruyver deed het; om al die slampampers uit hun stoel te krijgen.

Ambiorix 15 mei 2006 11:15

sorry mensen ik was het..
allemaal fout gegokt dus

Coekie 15 mei 2006 12:41

Als we dan toch lukraak en zonder bewijs bepaalde groepen gaan beschuldigen dan doe ik natuurlijk mee:

Volgens mij zijn het Vlaams Belangers die niet kunnen verkroppen dat hun held Hans van Temsche door de politie is neergeschoten. Voor hen een duidelijk voorbeeld van vooringenomenheid van de Antwerpse politie die iedere Vlaams blokker eerst neerschiet en dan pas vragen stelt.

Na het publiekelijk mishandelen van vrouwen, het dealen van drugs en het in koelen bloede neerschieten van migranten en een correctionele veroordeling van ongeveer gans de partijtop is deze aanslag op een politiekantoor een nieuw dieptepunt voor wat zich 'verstandig rechts' noemt.

Coekie

voicelesscharlie 15 mei 2006 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 1707078)
Brice De Ruyver deed het; om al die slampampers uit hun stoel te krijgen.

BDR wat een referentie?:roll:
Als er één iemand in dit land gebuisd is over de hele lijn dan is het wel dit"veiligheidsadviseurke".

garfield 16 mei 2006 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1707088)
sorry mensen ik was het..
allemaal fout gegokt dus

[humor]
amateur :-P ;-)
Ga eens les volgen Al-zawahiri om echte bommen te maken ;-) [/humor]

Jazeker 16 mei 2006 10:44

of een bende gokchinese jongeren ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be