![]() |
Folterpraktijken
Wat gebeurd is is gebeurd, maar geheel de ideologie van het VB volgend mogen we aannemen dat Van Temsche een lange gevangenisstraf te wachten staat... Edoch, alweer volgens de vertrouwde VB propaganda, dat betekent ook dat hij als zeldzame Vlaming gedurende een toch wat langere periode van zeer nabij zal omringd zijn met allochtonen.
Valt dit (een racist dwingen om in een nauw samenlevingsverband met allochtonen zijn tijd door te brengen) dan niet onder onmenselijke folterpraktijken te catalogiseren? Alvast werk aan de winkel voor de VB-advocaten... op naar Straatsburg! |
"Edoch, alweer volgens de vertrouwde VB propaganda, dat betekent ook dat hij als zeldzame Vlaming gedurende een toch wat langere periode van zeer nabij zal omringd zijn met allochtonen."
Is het dan niet zo dat daar veel allochtonen zijn?? ;) of ontken je dat??? :P, ali in celblok A is niet bepaald propaganda hoor :P Ontkennen zal uw eigen ondergang worden. |
Citaat:
|
Het enige wat jullie doen is puur ontkennen :D, ipv gewoon de feiten onder ogen te zien :D:D, ga eens een gevangenis binnen ??? :D Of kun je de waarheid niet aan?? :D
Of jeugdinstellingen :D:D, keuze genoeg jongens :D:D, jullie gaan die dag zeker geen choco binnenkrijgen :D |
Citaat:
Citaat:
Hoe zou dat komen?:roll: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oei,dat is verschrikkelijk.8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat hij in gevangenissen van landen van herkomst van zijn medegevangenen minder fraai zal behandeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat me de visie van links daar eens op weten. Hoort die in de gevangenis terwijl jullie echte kriminelen eruit proberen houden ? Nou ja... ik ben de voorstellen van Onckelinckx nog niet vergeten om mensen die onder de drie jaar gevangenisstraf kregen, niet naar de gevangenis te sturen. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen het ging om de mp-3 moord mocht er niet met de vinger gewezen worden, nu doet men niks anders. Hypocriet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be