![]() |
InBev, verkrachting Belgische biercultuur?
InBev, de grootste brouwer ter wereld, ontstaan uit een fusie van het Belgische Interbrew en het Braziliaanse Ambev... Een schande is het: in 5 maanden tijd de prijs per vat 2 maal verhogen, de brouwerij van Hoegaarden (met geschiedenis van meer dan 700 jaar!) verplaatsen om de winst te verhogen, mensen ontslaan om te besparen.... Waarom? Om de winst te verhogen, een winst die reeds astronomisch hoog is...
Daarom: www.blijfafonsbier.be --> petitie tegen InBev (900 stemmen in een week!) |
Citaat:
|
ik lust geen hoegaarden.
Geef mij maar een lekker Jupilerke |
Nen ijskoude Hoegaarden op een warme dag kan er hier anders altijd wel in ;).
'k Drink er in ieder geval niet minder inbev-producten om; al dat hypocriet gedoe ook... |
Citaat:
|
Noem eens iets op wat tegenwoordig NIET verkracht is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha.
|
Citaat:
|
Ik vind het hypocriet van diegene die hoegaarden aan inbev verkocht hebben, zij hebben er wrschnlk grof geld willen aan verdienen en het hoogstwrschnlk voor geldredenen nagelaten om contractueel te laten vastleggen dat hoegaarden gebonden is aan de site IN Hoegaarden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Slet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf INbev consumeren omdat Jupiler en Stella de lekkerste smaak van Pils heeft na Anheuser Busch's Budweiser en niet omdat een aantal gestoorde rode fascisten het niet kunnen verkroppen dat ondernemingen winst maken.
|
Citaat:
Het blijft intussen wel wachten op uw gefundeerde argumenten natuurlijk 8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be