![]() |
Vlaams belang noemt zich "slachtoffer lijkenpikker Verhofstadt" en bevestigt neonazis
Niet meer wetende van welk hout pijlen gemaakt probeert het Vb zijn slachtofferrol weer op te nemen.
Na jarenlang mensen te hebben bang gemaakt voor vreemdelingen, en dus terecht te worden nagewezen als vuurstokers, als wegbereiders voor racistische moorden, als kwekers van het klimaat waarin aanslagen volgen op wraakacties, als voorbereiders van een haatmaatschappij, als diegenen die wachten op elke misdaad, zelf door jonge kinderen, om dan meteen een reeks vreemdelingen van uiteenlopende origine over een kam te scheren, die zelf nieuwe woorden bedenken zoals "kutallochtonen" om blinde haat te gaan generaliseren en fictieve volkeren te gaan creeëren om hun manie om te stigmatiseren te kunnen verbreden; Deze partij doet niet aan zelfonderzoek, aan herbronning, aan bijsturing: zij doet aan beschuldiging. De premier van dit land, die terecht wijst op hun schofferend gedrag gedurende jaren, en terecht met de vinger wijst, niet om te bedriegen maar om aan te klagen, wordt door hen nu getypeerd als een lijkenpikker. Men kan niet meer hopen dat er nog enig goed van deze partijleiders valt te verwachten. Bij het goedpraten van de recentste moord ging de voorzitter ervan zover om nu ook geestesgestoorden te gaan zien als diegenen die niet moeten verzorgd worden, neen: zij dienen te worden gestraft! Men kan deze immorele mensen niet langer enige voordeel van de twijfel gunnen. Het zijn inderdaad extremistische crapulen. Het verbaast eenieder dat zij nu pas neo-nazis uit deze partij gaan zetten. Nog meer verbaast het dat zij dit vrolijk toegeven! Bevestigt dit niet wat lnks al lang stelt: dat deze floreren in deze partij, en dat ze er haar toekomstige leiders uit recruteerde? Het is niet de eerste keer dat ze beweren van crapuleuze mensen uit hun partij te zetten. Hun crapuleuze ideeën blijven ze echter koesteren. Als own goal mag dit tellen. |
vertel me eens feremans, waarom we ten tijde van de moord op Joe de hele Marokaanse gemeenschap niet mochten viseren, maar nu een individu in antwerpen 3 mensen neerknalt, mag er wel veralgemeent worden. Individuele verantwoordelijkheid telt niet als het om een vlaming gaat die iets mispeutert?
Hypocriete bedoeling, die politiek, en daar gaan ze de rekening voor gepresenteerd krijgen |
Het zijn niet die moorden in Brussel en Antwerpen die de mensen bezig houden hoor, dit is maar tijdelijk.
Het zijn de dagdagelijkse problemen met vreemdelingen waar de mensen van wakker liggen, problemen die de koppen niet of weinig halen. Ik zal je eens een voorbeeldje uit de realiteit geven, feremans In het haventje van Doel bv. zijn de problemen pas begonnen toen men de huizen van mensen die vertrokken waren begon vol te stampen met asielzoekers waarna het vandalisme en de diefstallen daar begonnen, iets waar Doel in zijn lange gescheidenis nog nooit mee geconfronteert was geweest. Deze nacht was het dan echt wel de kers op de taart: Balans: 1 schip totaal uitgebrand, het ernaast liggende zwaar schade, op verschillende schepen de ruiten ingeslagen en al het aanwezige materiaal aan boord over boord gegooid, brandblusserrs die vrolijk werden leeg gespoten in de schepen en ga zo maar voort. Ik heb vandaag genoeg mensen horen zeggen : nu is 't genoeg geweest!!!!:twisted: Als de huidige regering het toch niet kan oplossen zit er maar een ding meer op en dat is stemmen voor die partij die het desnoods met harde hand wel zal doen stoppen. Er waren er zelfs bij die het idee opperden aan boord te gaan slapen en hun taal loog er niet om wat er zal gebeuren als ze daar iemand betrappen bij het plegen van die criminele feiten. Maar als daar dan iets ernstig voorvalt zal men het weer op het rascisme steken zonder de voorgeschiedenis te kennen van jarenlange terreur. -------------------------------------------------------------------------------- |
@daiwa: die jongeman is jarenlang geterroriseerd geweest?
|
Citaat:
Het aanklagen van misdaden en crapuleus gedrag dat daadwerkelijk plaats heeft gevonden is iets anders dan het stigmatiseren van onschuldigen op een laffe manier. Ontkent u dit? |
Citaat:
- u stelt dat het asielzoekers waren. Indien dit werkelijk zo is (was u getuige?) dan wil dat zeggen dat er inderdaad criminele asielzoekers zijn. Zoals er criminele vanalles zijn. U gaat weer de hele groep stigmatiseren. Dit is niet ernstig: het leidt tot onrechtvaardig aanklagen van mensen. Gisteren werd mijn kat overreden door een Belg: alle Belgen zijn dus dierenhaters. Laat ons ze naar hun eigen land sturen. Probleem opgelost! Zie je door je blindheid niet in a) dat er constant gelogen wordt door het Vb door te doen of alle, of een meerderheid van "allochtonen", "asielzoekers", "illegalen" gevaarlijke mensen zijn. b) te doen alsof men criminaliteit zou kunnen oplossen door deportaties? Derhalve is je betoog oliedom want onjuis, onuitvoerbaar en gelogen. |
Veremans in zijn element: een hele bevolkingsgroep zwart maken op grond van politieke overtuigingen, en daarvoor de nog warme lijken van drie onschuldige slachtoffers gebruikend.
Vandaag valt hij die VB-ers aan, maar als hij ooit aan de macht komt, voert hij de unieke partij in,en een schrikbewind, zoals Hitler, Stalin, Mao, Sadam, Pol Pot en nog een paar anderen.Veremans heeft buitenlandse vijanden, de Amerikanen, de Israëliers, en binnenlandse, de VB. Onvoorwaardelijke bondgenoten: Vreemdelingen, hoe moslim-er, hoe beter. Hij past de zelfde taktiek toe als zijn vijanden...bedrog en kwaadsprekerij... Het zou een goede nazi geweest zijn, Goebbels had hem beslist een goede job aan de hand gedaan, in het Ministerie van Propaganda... |
Citaat:
Dit is regelrechte misleiding. Het is trouwens eerrovend en lasterlijk. Ik laat het staan, en dien geen klacht in bij de forumbeheerders zodat iedereen kan zien hoe laag jij valt indien je je op de pik getrapt voelt. Wat je mij als intentie toedicht is zonder meer van de pot getild. Het is zo grotesk dat de mensen die mij kennen zullen weten hoe laag u kan vallen indien u totaal te kakken wordt gezet. Ik geniet er overigens intens van je te zien afgaan als een gieter, tezamen met je ziekelijke partijleiders. De mensen die tot nu toe op deze partij stemmen zullen in meerderheid gelukkig inzien dat ze te veel vertrouwen in onverantwoordelijken hebben gesteld. |
Citaat:
Er gaat geen week voorbij of er gebeurt iet. Mijn bootje ligt er al 20 jaar en de laatste drie jaar ben ik al het slachtoffer geweest van vier inbraken, twee keren de meertouwen doorgesneden met gevolg dat mijn boot tegen een ander schip bonkte met schade voor alle twee als gevolg. Ik heb ook al een deur moeten herstellen die was beschadigt na poging tot inbraak, twee ruiten en een dekzeil waar ze het plezant vonden er een mes in te planten. Ook het clublokaal en de container met het materiaal van de club heeft al verschillende keren in de prijzen mogen delen. Verschiet jij er dan nog van de mensen het KOTSBEU worden???? |
Citaat:
Maar u wijt dat vandalisme aan jonge allochtonen? Enig bewijs daarvoor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben jullie dan nog nooit aan een 'concierge' gedacht, met waakganzen en/of waakhonden als gezelschap? Er zijn toch mensen genoeg die dat zouden doen voor een onderdak ?? |
Citaat:
Waarom slagen velen er niet in zichzelf en anderen als individuen los te zien van iets als een partijprogramma waarmee ze zich blijkbaar identificeren? Ik begin zo stilaan te denken dat het bewuste 70-puntenplan eigenlijk over IQ-punten gaat. |
Citaat:
Als het allemaal leugens zijn weet ik niet wat die 6 leden van de rivierpolitie daar dan kwamen doen.:roll: Jij weet het misschien niet maar op een zonnige zondagnamiddag is het tamelijk druk in het haventje van Doel dat dan vollloopt met mensen van rechteroever die met de Flandria overzet Doel komen bezoeken en die ook de schade hebben gezien. Zelfs de agenten van de rivierpolitie erkenden dat Doel nooit zulke problemen had gekend en dat het pas begonnen is na het massal invoeren van die asielzoekers. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij ontkent het feit dat haatzaaierij een voedingsboding is voor het morele verval dat er voor zorgt dat mensen racistische moorden plegen. De grootste bende hypocrieten zijn de grootpraters van het VB: gisteren heel stoere taal tegen "kutallochtonen", het castreren van plegers van zedendelicten voorspiegelen als "endlösung", oproepen om zich te wapenen... En dan, wanneer dit wapen wordt opgenomen: "Onze naam is Vlaams Belang, wij zijn onschuldig als een lam". Kom op jongens: zevert niet. De hypocriete huicelaars zijn gekend. Degenen die steeds jankend klagen dat ze gestigmatiseerd worden en zelf niets anders doen, degenen die eenieder willen gaan opsluiten voor een kruimeldiefstal maar die het normaal vinden om ongestraft de mensenrechten te overtreden... Hypocrieten? ik ken ze! |
Citaat:
Er is wel een havenmeester die in Doel woont en die daar vrijwel de hele dag is maar die mens kan er ook zijn bed inet bij maken hé. Ook de politie doet nachtelijke controles in de haven maar die kunnen daar ook niet heel de nacht blijven staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be