Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Censuur Op N-va Gastenboek! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5085)

Yann 9 augustus 2003 02:02

Alles wat niet Flamingantisch getint is, komt er niet op. Dat constateerde ik na het invoeren van twee berichten, nu reeds anderhalve maand geleden, die nooit verschenen.

Van goed-nieuwsshows gesproken!

http://www.n-va.be/laatuhoren/Overzichtgasten.asp

Volgens mij voert Geert himself 99 % van de berichten in, dat moet gewoon... :lol: :lol: :lol:

Tantist 9 augustus 2003 02:53

Mijn beste, u kennende ging u daar weer een scheldtirade afsteken met de vaste woorden "VlaemSSch", "neonazi's", "taalracisten",... en dan staat u stom dat men dat er uit haalt...

Lees ook de regels voor u er aan begint:

Citaat:

1) Voor een interactief politiek debat is dit gastenboek niet de ideale plaats. Ga even langs bij "Debat" .

2) Het gastenboek staat niet open voor woord en wederwoord. U hoeft dus niet te reageren op commentaren die u er terugvindt.

3) Al kan een kritische opmerking natuurlijk wel, scheldpartijen horen niet thuis in een gastenboek. Anonieme reacties worden geweerd.
Dat er wel degelijk een kritische noot toegelaten wordt, blijkt uit deze reactie van een zekere Paul Vogelaers:

Citaat:

Wie beweerde hier dat zij alleen het gingen waarmaken en niemand nodig hadden en de echte opvolgers waren van de Volksunie? De feiten bewijzen nu dat dit achterhaald is en zij ook willen volgen na het sukses van kartel sp.a-spirit.Alleen zat Bert wel aan de onderhandeltafel en Geert niet!!
Maar je bent zo verblind uit op alles wat Vlaams is als een stier op een rode lap, en de N-VA is nu eenmaal Vlaams... Zielig.

Oh, waar is jullie gastenboek eigenlijk?

Vlaamse Leeuw 9 augustus 2003 07:08

Kunt u ons misschien die twee berichten geven. Indien er een hele scheldtirade stond van Vlamingen zijn Nazi's, VlaemSSche, enz. ... , dan is het logisch dat het er niet op komt.

Johan C. 9 augustus 2003 12:46

Yann heeft eigenlijk wel gelijk. Van mij zijn er ook al een aantal bijdragen niet verschenen en die waren echt niet vol scheldwoorden....

Tantist 9 augustus 2003 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.
Yann heeft eigenlijk wel gelijk. Van mij zijn er ook al een aantal bijdragen niet verschenen en die waren echt niet vol scheldwoorden....

Post u ze maar eens hier, want zo kunnen we dat niet goed beoordelen natuurlijk... :wink:

Johan C. 9 augustus 2003 13:05

Ik heb die berichten niet bijgehouden vriend. Iedereen mocht zijn mening geven over het nieuwe boek van Geert, ik vond er vooral veel geklaag en gezaag in.... dat mocht blijkbaar niet. Geert moest en zou die nobelprijs nog voor Hugo Claus ontvangen :wink:

Tantist 9 augustus 2003 13:07

Citaat:

Ik heb die berichten niet bijgehouden vriend.

Dan zullen we u maar op uw woord moeten geloven vrees ik, maar gaan we dat wel doen? ;-)

Of is het gewoon een revanche voor de topic van zorroaster over het Spiritcafé? Niet te zuur doen Johan, je moet dat ding van de zorro lichtzinnig opnemen ;-)

Johan C. 9 augustus 2003 13:50

Geen probleem met topics over het Spiritcafé, ik ben namelijk ook van mening dat er beter kan staan waarom het café daadwerkelijk gesloten is in plaats van technische problemen aan te wenden.

Maar ik kan heel goed begrijpen waarom het forum gesloten is.

Pouma 9 augustus 2003 13:53

Citaat:

Geen probleem met topics over het Spiritcafé, ik ben namelijk ook van mening dat er beter kan staan waarom het café daadwerkelijk gesloten is in plaats van technische problemen aan te wenden.

Vanwege een mogelijke kartelvorming :?:

Pouma 9 augustus 2003 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pouma
Citaat:

Vanwege een mogelijke kartelvorming :?:

Excuseer,verkeerde topic

Yann 9 augustus 2003 17:37

Ik heb niet gescholden en ben beleefd gebleven. Ik uitte mijn mening op de kartelgesprekken die toen bezig waren. Maar blijkbaar zijn ze heel selectief in het plaatsen van de berichten... Kan/mag dat wel?

numarx 9 augustus 2003 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Kan/mag dat wel?

Ja, tuurlijk. Het is hun site, daar doen ze wat ze willen. Ik flikker op m'n eigen site ook geregeld berichten die me niet bevallen uit ons gastenboek.

Yann 9 augustus 2003 18:37

[size=7]N-VA = HYPOCRIET[/size]

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reglement GB N-Va
3) Al kan een kritische opmerking natuurlijk wel, scheldpartijen horen niet thuis in een gastenboek. Anonieme reacties worden geweerd.

Ik heb niet gescholden noch anoniem gepost. Kritisch was mijn boodschap wel, dat moet ik toegeven. Maar dat mag toch volgens hen?

Patriot! 9 augustus 2003 19:07

Zet je reactie dan eens hier?

(dan sturen we ze in duizendvoud naar het gastenboek van N-VA :wink: :lol: )

Yann 9 augustus 2003 21:11

Geen slecht idee... :lol:

Ik zal dat bericht nog eens verzenden, en een kopie hier posten. Wedden dat ook die weer gecensureerd wordt? Begin de bakken al maar in te zetten... :)

Pelgrim 10 augustus 2003 09:31

Citaat:

Wedden dat ook die weer gecensureerd wordt?
Zelfs guderians' nazistische praat wordt hier getolereerd.

Yann 10 augustus 2003 10:00

en?

Pelgrim 10 augustus 2003 10:48

Waarom zou uw praat dan hier niet getolereerd worden?

Yann 10 augustus 2003 10:54

Hier wel, maar op het N-VA gastenboek niet. :wink:

Pelgrim 10 augustus 2003 10:55

Zet dat fameuze berichtje hier dan eens?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be