![]() |
Petitie tegen executie Leila (19) in Iran
To: United Nations High Commissioner for Human Rights
8-14 Avenue de la Paix 1211 Geneva 10, Switzerland Leila, a 19 year old woman, faces imminent execution in Iran. What childhood she has had has been marred with physical and sexual abuse from the age of 8, giving birth to her first child at the age of 9. Having become a concubine to an Afghan man at the age of 12, Leila was forced into prostitution by him until the age of 14 when she gave birth to twin daughters. Leila was then given to a 55 year old married man who continued her history of abuse until her arrest at the age of 18, when she was found guilty of prostitution. Prostitution carries the death penalty under the Islamic laws of Iran. We, the undersigned, appeal for your involvement on Leila is behalf based on principals of Universal Declaration of Human Rights (http://www.un.org/Overview/rights.html), to which Iran is a signatory. Sincerely, http://www.petitiononline.com/leilaa/petition.html |
Citaat:
2. 't Zal geen fluit uithalen. Sinds wanneer bekommert Iran zich om mensenrechten? |
Ik weet niet of ik dat wel kan ondertekenen hoor, da's die mensen hun cultuur. We moeten ze maar laten doen en rustig laten doen met hun godsdienst. Aangezien we onze cultuur (of wat er nog van overblijft) niet superieur mogen noemen, ga ik uit respect voor de Islam niks tekenen.(sic)
|
1. De link werkt wél.
2. De petitie is gericht tot de V.N. (High Commissioner for Human Rights). 3. U bent vrij wel of niet te tekenen. (Ik ook). Groet van Polly C. |
Citaat:
En verder, wie zijn wij om een oordeel te vellen over binnenlandse gebruiken in de Islam wereld. |
ooit de foto's gezien van de stenigingen, en hoe die vrouwen publiekelijk, voor de ogen van hun kinderen, opgehangen worden?
Ik raad je niet aan een search op google te doen, je zou geschokt kunnen zijn, K. de Krab! |
Ik post een link maar ik raad u af te kijken. Ik garandeer niet dat het niet getruckeerd is, maar ik vrees autenthiciteit. Als je dacht dat extreem rechts erg was...
|
Citaat:
Dezelfde VN tegen wie Israel steeds haar zionistische lobbyisten in de VS inschakelt om een veto op te werpen als Israel TERECHT veroordeeld zou worden in een veiligheidsresolutie DESNOODS MET sancties... zionisten blijven toch nog steeds hun schijnheilige zelve8) |
Citaat:
2. Ik heb goed begrepen dat deze petitie aan de VN gericht is. Daar niet van. Maar sinds wanneer trekt Iran zich iets van de VN aan? 3. Ik heb mij hier niet geuit of ik al dan niet ging tekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je dan niet hoe meisjes zwanger geraken? :shock:
Kijk maar niet naar de link die genehunter plaatste. Uiterst storend. Het is inderdaad beter om het gewoon niet te geloven. |
Citaat:
|
Louter hypothetische vraag voor onze VB'ers.
Stel: -dat meisje onsnapt uit haar Iraanse gevangenis. -Ze springt op het eerste het beste vliegtuig(toevallig naar België) -Heeft ze nu recht op politiek asiel of nie? |
Waarom is dat een vraag aan VB'ers? Me dunkt zijn de wetten hier niet door het VB opgesteld.
De vraag is of landen waar de islam gevolgd wordt in feite "veilige" landen zijn of niet, of landen waar de UVRM worden gevolgd of niet. De vraag is of islam als ideologie en als staatsbestel kan aanvaard worden of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn meisjes die hun eerste maandstonden op 9 jarige leeftijd hebben, geen kaas gegeten van biologie zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be